Pse mendon se mund te besh qfare do qe deshiron me mua ? Edhe une kam te drejta edhe une jam qenie njerezore.Nuk eshte e drejte te me trajtosh si kafshe.Nuk eshte e drejte qe ti te me perdoresh per qellimet e tua.Mbase jam e vogel,por mos harro se edhe te voglit bejne gjera te medha.Ne qofte se nuk kam mbeshtetjen e institucioneve nuk deshperohem sepse kam shpresen qe me mban ne jete.Shpresa eshte ajo drita e vogel qe ndriqon sado pak ne erresire.Shpresa eshte ajo qe me ben te zgjohem ne mengjes e te vazhdoj jeten edhe pse e di se nje jete e tmerrshme po me pret.Qfare faji kam bere une qe te trajtohem keshtu,faji im i vetem eshte se kam prinder qe nuk e dine se qka jane femijet.Femijet jane engjej prandaj nuk meritojne te trajtohen keq.Edhe une kam te drejte te shkoj ne shkolle ashtu si femijet e tjere,kam te drejte te luaj ashtu si femijet e tjere dhe kam te drejte te vishem ashtu si femijet e tjere.Ata prinder qe nuk japin gjithqka per t'ia realizuar femijes se vet deshirat por i perdorin ata per perfitimet e tyre ata nuk jane prinder madje nuk jane as qenie njererzore.
HAJDE TI THEMI STOP DHUNES DHE KEQTRAJTIMIT...NE KEMI TE DREJTA !!!
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!