Data e postimit: 2012-07-10 06:57:23
Shikime: 7631
|
|
Likes:
0
Dislikes:
0
Titulli:
Mbroni visaret e kombit!
|
Lloji:
Thirrje
Tema:
Kombi
Autori:
Autori eshte i fshehur!
Shkolla: Edith Durham
Klasa: 9
Qyteti: Tirane
E-mail:
Email eshte i fshehur!
|
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Te dashur bashkekombas!
Ju qe keni luftuar dhe derdhur gjak per kete komb, kujtoni per nje moment luften, sakrificat qe paraardhesit tane kane kaluar per te tejcuar nje pasuri te tille! Ti duam dhe ti respektojme visaret tona! Ato jane ura qe krijon lidhjen e dyfishte me te kaluaren dhe te ardhmen! Eshte menyra se si ne identifikohemi si komb! Me traditat, kulturen, folklorin e pasur si askund, i cili sa vjen e zbehet! Mos ta leme te shuhet duke cuar dem mundin e nje kombi te tere!
Ndergjegjesohuni! Gjejini rruget e zemres qe ju lidhin me vete historine, per te mos qene nje numer me shume ne kete vend!
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
VepraNgaJu.com - http://sq.yourliterary.com/vepra/Thirrje/Mbroni+visaret+e+kombit%21/392
Vepra te ngjashme
Paraja s’mund të...
Lloji: Thirrje
“Vetëm atëhere kur druri i fundit të jetë prerë;
atëherë kur lumi i fundit të jetë helmu...
|
Miqësia
Lloji: Thirrje
Miqësia nuk është të shikohesh ose të takohesh çdo ditë; miqësia është të kthehesh edhe m...
|
Mbroni visaret e ko...
Lloji: Thirrje
Te nderuar motra e vellezer, burra dhe gra, te moshuar e femije!
Jeni ju ata qe duhet te mbroni the...
|
Miqesia
Lloji: Thirrje
Miqesia nuk eshte gjithcka,me besoni...
Ishte nje periudhe kur kaloja kohe me shoqen time ne shkoll...
|
mbro dhe shpeto
Lloji: Thirrje
Nje here e nje kohe ne nje fshat te vogel ndodhej nje plak i cili nk sillej mire me askend sepse ish...
|
|
MATEMATIK
Lloji: Thirrje
1.Nese prodhimi i nje numri me numrin 2 thy per 3 rritet per 3 thy per 4 fitohet numri 0.5 .
2. N...
|
Jonada
Lloji: Thirrje
Cdo fmij menzi I pret pushimet e veres dhe un PREJ Anglie ne SHQIPNI erdha me bo CA dit pushim tek V...
|
Pse duhet ta ndaloj...
Lloji: Thirrje
Bullizmi eshte nje fenomen qe po shqeteson te gjithe shoqerit e botes. Me te prekurit ndaj saj jan j...
|
jeta
Lloji: Thirrje
Ndonjehere ka disa gjera qe as preken, as shikohen por vec ndiehen. Ndonjehere ka disa ndienja qe te...
|
Mbroni visaret e ko...
Lloji: Thirrje
Ne jemi te gjithe njerez prej gjaku e mishi, jemi ne qe na shte falur nje jete. Jemi ne qe na eshte ...
|
Mbroni visaret e ko...
Lloji: Thirrje
Te nderuar vellezer dhe motra, qytetare dhe qytetare!
Ne qe jemi pjese e nje kombi dhe zoterojme te...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|