Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2015-01-08 16:45:05
Shikime: 27868
Raporto

Likes: 37 Dislikes: 11

Titulli: Shkrim autobiografik

Lloji: Pershkrim
Tema: shkrin autobiografik
Autori: VepraIme
Shkolla: Edith Durham
Klasa: 9
Qyteti: Vlore
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Une jam nje 15 vjecare.Jam e lindur ne Greqi,por kjo nuk e mohon origjinen time shqipetare.Aktualisht jetoj ne Vlore.Rritem ne nje ambient te shedoshefamiljar ku gjithmon kultivohen vlerat e lartanormale.
Shkollimi fillor nisi ne Vlore,shqipero dhe pasi kryeva klasen e pare zhvendosem ne Greqi per te kaluar nje kohe te mire te femijerise time,plote 7 vite.Zakonisht eksperiencat e reja jane te veshtira por ne nje moshe te tille askush nuk te pyet.Pershtatja me mjedisin grek ishte vertet e veshtir,por jo dicka e pa mundur.jeta ime profesionale ende nuk ka nisur,por le te themi se kurset jane dicka e tille.Pikerisht ne vitin 2011u futa ne kursin e pare te baletit per te realizuar deshiren time.Zakonisht deshirat nuk sjellin fitime,por fitimi im me i madhe ishin udhetimet.Ehte ne te vertet nje njdesi e vecantteksa rikujton nje pjese te jetes ku realizimi deshirave vjen edhe nje pjese tjeter e deshiruar e udhezimeve.E se bashku me te dhe forcimi i miqesis.Arrimi nuk ka qene aspak i thjesht.Sic thash nje qytet i ri.gjuhr e re,mire te rrinje.Pervec familjes qe ishte po e n njejta,tingellon pak qesharake,sepse familja nuk ndryshon,poe edhe ky eshte nje detaj i rendesishem per te krahasuar nje kontrast mjaft real te jetes time.
Pervec se kame marre edhe kam dhene.Keshtu ne vitin 2012 vlen per ta permendur konkursi artistik i shkolles ku se bashku me grupin time te klases formunuam gazeten e shkolles, mjaft kreative duke e bere ate shkolle me te lavderuar nder shkollat e tjerate vendit.Viti 2013 mbyllet me nje kamping verot ne nje nder bregt\detet me te bukura te kretes.
Eksperienca mbush hapesirat e jetes,por sa keq qe viti 2014duhet te me kthente perseri7vite me pare,por ne te kundert.Nje kthim dhe ndoshta perfundimtar nga Greqia perseri ne vendlindje per te arritur ketu ku jam.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     VepraIme - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=3539&lloji=Pershkrim


Vepra te ngjashme
Atdheu Im
Lloji: Pershkrim
Drita e diellit te pasdites ka rene dalengadale mbi liqen. Mbi shkembinjte te cilet Kane marre nje n...
Shtepia ime e endrr...
Lloji: Pershkrim
Te gjithe kane skicuar pak a shume ne mendjen e tyre shtepine e endrrave, te tjere kane arritur ta n...
Nje shetitje ne par...
Lloji: Pershkrim
Pranvera ka dite qe ka trokitur ne dyert tona.Ngjyrat e saj kane prekur edhe pjesen tone te Tokes du...
motra ime e madhe
Lloji: Pershkrim
TE gjith femijet qe kane nje moter te madhe duhet te lexojne kete hartim.Te gjitha motrat e medhaja ...
Thënie
Lloji: Pershkrim
Sikur zogu që e do folenë Edhe njeriu e do atdhenë ......
Gjyshi im
Lloji: Pershkrim
Une dhe gjyshi im kemi nje marredhenie te shkelqyer.Ne jemi si dy shoke te cilet nuk ndahen kurre dh...
Ne
Lloji: Pershkrim
-A ka gjë më të bukur si zeri yt , -A ka gjë më me vlerë se perqafimi yt, -A ka gjë ...
pershkrim
Lloji: Pershkrim
Ishtenje dite e bukur , dielli sapo kishte lindur bari ishte buluar nga vesa lulet ishin gati per te...
Kusherinte e mi
Lloji: Pershkrim
Kusherinjte e mi Une kam shume kusherinj por ata me te afermit jane 5 Ergi,Medina,Erva,Ajla dhe Ti...
Dimri
Lloji: Pershkrim
Rruget jane mbuluar nga debora tymi i oxhakeve bllokon hunden e skuqur nga i ftohti .. Femijet e veg...
Thënie
Lloji: Pershkrim
Më e shëmtuara ,e shëmtisë është loti i ngrirë i fëmijës ....
nena
Lloji: Pershkrim
NJE FJALE E SHENJTE ME E MADHE NE KETE BOTE,EMRI I NENES SIME QE KURR NUK DO TA HARROJ.KJO FJALE HYJ...


Komentet e fundit!

Emri: enes
Email: familjagjidia@hotmail.com
Komenti: o te ha nga vlora
  Pergjigju

Emri: 6060606060
Email: 06060@mail.com
Komenti: nope
  Pergjigju

Emri: llkjhgf
Email: fffff@mail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: llkjhgf
Email: fffff@mail.com
Komenti: hihihi
  Pergjigju

Emri: llkjhgf
Email: fffff@mail.com
Komenti: shum bukur
  Pergjigju

Emri: llkjhgf
Email: fffff@mail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: 11111111
Email: 1111111@yahoo.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: 111111
Email: sesgbrhtr@gmail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: orgest
Email: orgestcenaj@yahoo.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: xxx
Email: xxx1@mail.com
Komenti: ndoshta te duket e bkr por nk eshte nk quhet veshtiresi emigrimi ne Greqi pas asaj jete gjths nk ishte keq...
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 7 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.