Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2020-04-11 16:50:40
Shikime: 12201
Raporto

Likes: 22 Dislikes: 6

Titulli: Flete ditari

Lloji: Pershkrim
Tema: Flete ditari
Autori: Orgita
Shkolla: Havzi Nela
Klasa: X-A
Qyteti: Kukes
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me


I dashur ditar 16.Shkurt.2020
Sa mirë që gjeta pak kohë që të të shkruaj sot.Sa shumë që dua të të shprehem sot .Do të të acaroj pak si shumë duke folur me ty,por ti e di që nuk kam mik tjetër ,mik kaq të besuar se sa me ty .Prandaj është aq e lehtë të flas me ty .Miku im sot ja kalova vertet shumë bukur,ja më lejo të të shprehem.Si cdo ditë e diele e zakonshme sot u zgjova nga ora 8.E mora veten me të mira dhe ja fillova ca punëve të shtëpisë.E sapo I mbarova erdhi babi e na tha:-A doni të shkojmë nga liqeni ,në një piknik me ca miq?Si mundon ti, si ishte përgjigjia ime?Patjetër që po .Sa u kënaqa që do të dilja pak për tu argëtuar sepse sic të kam thënë miku im këto kohë nuk kam qenë fare mirë emocionalisht.Dhe kisha shumë nevojë ta hutoja pak mëndjen .Pastaj miku im dolëm nga liqeni ,larg qytetit.Me të thënë të drejtën u kënaqa,u argëtova më shumë sec e kisha imagjinuar .Përvec se u kënaqa me shoqërin duke luajtur lojra nga më të ndryshmet e duke kënduar ,pjesa ime më e preferuar ishte ai momenti nga ora 5 ,perëndimi I diellit.Rrezet e diellit që përendonte të pasqyruara në ujrat e liqenit.Sa e mbrekullueshme ! Teksa e shija ,kisha një paqe të brendshme,ndihesha shumë më mirë.Më pas u kthyem në shtëpi .Ajo mbrëmje shkoj shumë lezetshëm.Teksa shijonim ushqimin e shijshëm të përgaditur me shumë dashuri nga mami e shoqëruam mbrëmjen me një film-familjarë-komedi.Tani miku im më duhet të pushoj pak se nesër më pret një ditë e bukur.Faleminderit që më dëgjove .
Flasim prap nesër .
Natën!




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Orgita - http://sq.yourliterary.com/vepra/Pershkrim/Flete+ditari/7185


Vepra te ngjashme
XXXXX
Lloji: Pershkrim
Sot eshte e shtune gjethet e pemes sapo kishin rene nga pema ishte dita e pare e vjeshtes.U cova nga...
Thënie
Lloji: Pershkrim
Pasuritë më të mëdha janë ato që nuk i sheh dot syri ....
Qiriu
Lloji: Pershkrim
Sa gjatë qau qiriu, Pa arësye, Veç po digjej ndër ca fjalë, E zë s’nxirrte !!!   ...
Pershkruajme person...
Lloji: Pershkrim
I. Pershkrimi objektiv Erjola eshte nje nxenese ne klasen e nente te shkolles 9-vjecare “Edith Du...
Peshorja e jetes
Lloji: Pershkrim
Klasa jone eshte nje klase e mahnitshme dhe miqesore.Ndoshta me mesime disa nuk jane te mire.E prano...
Ne
Lloji: Pershkrim
-A ka gjë më të bukur si zeri yt , -A ka gjë më me vlerë se perqafimi yt, -A ka gjë ...
Kushtuar nje person...
Lloji: Pershkrim
Kushtuar nje personi te vecante Ndjenjat nuk mund te shkruhen.Ato ndjehen.Disa ndjenja jane te burg...
Thënie
Lloji: Pershkrim
Para se të këndosh vajto Para se të vajtosh këndo...
Vjeshta stina e zja...
Lloji: Pershkrim
o vjeshte e arte o stine e zjarrte!nuk me besohet qe sot stina e vjeshtes me kishte ardhur per vizit...
pranvera
Lloji: Pershkrim
pranvera nje nder stinet me te bukura te vitit.nje stine qe te ben ta adhurosh e ta duash shume.ne p...
Peisazh
Lloji: Pershkrim
Nje pamje e mrekullushme.Qielli i mbushurplot me re,te cilat levizin pa pushim,vijne e ikin te nervo...
Ballë për ballë ...
Lloji: Pershkrim



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
4 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.