Data e postimit: 2018-10-17 15:00:36
Shikime: 16822
|
|
Likes:
36
Dislikes:
10
Titulli:
Pushimet verore
|
Lloji:
Pershkrim
Tema:
pushimet
Autori:
Klevis Koka
Shkolla: Shkolla 9 vjeçare Armath
Klasa: 7A
Qyteti: Durrës
E-mail:
Email eshte i fshehur!
|
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Ajo ditë që kalova në plazh, para 2 vitesh është e paharrueshme. Deti ishte i rrëmbyeshëm dhe kishte shumë pushues që laheshin në bregdetin e Durrësit. Të gjithë fëmijët bënin kala prej rëre gëzueshëm. Pasi u lyeva me krem mbrojtës ndaj diellit, unë u nisa për t'u larë. Një dallgë e papërshkrueshme nga madhësia më mori me vete nga thellësia. Atë çast nuk e kuptova se si, por dallga më kishte tërhequr në bregdet. Në pasdite uji u qetësua. Perëndimi i asaj mbrëmjeje ishte i mrekullueshëm dhe dielli dukej sikur ishte i prekshëm. Në fund, kur u kthyem në shtëpi, pasi shijova perëndimin e mrekullueshëm të diellit, shkruajta në ditarin tim të gjitha ngjarjet e gëzueshme që më ndodhën mua.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Klevis Koka - http://sq.yourliterary.com/vepra/Pershkrim/Pushimet+verore/6503
Vepra te ngjashme
Shkruajme per veten...
Lloji: Pershkrim
1. Si me shikojne prinderit e mi.
Ndoshta nuk e kam formuar ende personalitetin tim plotesisht seps...
|
izabela pasquali s...
Lloji: Pershkrim
isa tdsh e ka kuptimin isa te dua shume ndersa isa tkm ka te njejtin kuptim por vetem se eshte ne sp...
|
Shkruaj nje kujtim,...
Lloji: Pershkrim
Kujtimet jane dokumentet me te rendesishme per njeriun. Nepermjet tyre arrij te bej nje permbledhje ...
|
mami im
Lloji: Pershkrim
mami im ti je gjeja me e shtrenjte per mua.ti je si dielli dhe si hena qe ndricon.dashuria ime per t...
|
Këndvështrimet e ...
Lloji: Pershkrim
Nuk do ta kisha menduar kurrë se një ditë do të ndjehesha kësisoj siç u ndjeva sot, në këtë...
|
Disa momente mediti...
Lloji: Pershkrim
Shoh perreth...Parajse! Ndalem per pak, mbyll syte per te harruar gjithcka dhe degjoj feshferimen e ...
|
Thënie
Lloji: Pershkrim
Durimi është shpërblim ...
|
Nje shetitje ne par...
Lloji: Pershkrim
Ishte dite e diel. Une me babin kishim dale per shetitje ne Drilon. Sa po futeshim brenda dy mjellma...
|
Big Brother Albania
Lloji: Pershkrim
Big Brother Albania eshte nje reallity show ku nxjerr ne pah karaktere te ndryshme,zhvillon debate n...
|
Pizazhi (metafora ...
Lloji: Pershkrim
Te pershkruaj naturen ...? Te pershkruaj bukurit e vendit ...? Apo te pershkruaj ndjenjat qe me jep ...
|
Macja
Lloji: Pershkrim
Macja ime quhet kiko.Eshte nje mace e dashur me te gjithe.Ka nje trup te vogel me qime te gjata me n...
|
Kush jam une ?
Lloji: Pershkrim
Kush jam une ?
Kush jam une ,jam ajo qe dua paqen dashurin kumonikimin mes njerzve etj.
Une jam Bl...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|