Te nderuar motra e vellezer, burra dhe gra, te moshuar e femije!
Jeni ju ata qe duhet te mbroni thesaret e kombit tuaj!
Vetem ju duhet te kujtoheni se kombi ku jetoni nuk duhet te cenohet! Te gjithe se bashku me krenari mbi supe duhet ta ruajme kete gje te cmuar qe kemi, pra identitetin (shqiptar) kombetar! Jemi nje grup i madh i qendrueshem njerezish qe gjithmone kemi qene nje popull paqedashe, me virtyte e cilesi per tu vleresuar! Jemi ne, ata qe perfaqesojme kete komb, me tiparet e simbolet e tij. Cdo njeri ka te drejten e nje kombesie.
Njeriu mund te fitoje shtetesine e vendit ku jeton, por kombesine asnjehere.
Himni i flamurit tone duhet respektuar e jo shkelur.
Ne jemi komb me kulture dhe si te tille duhet te sillemi! Duhet te dime qe ai ka unitet historik, gjuhesor e kulturor. Ky eshte vendi ku po rritemi e kemi lindur. Duhet te jemi krenare qe jemi shqiptare!
Por pa harruar ta mbrojme ate!
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
jeta
Lloji: Thirrje
Ndonjehere ka disa gjera qe as preken, as shikohen por vec ndiehen. Ndonjehere ka disa ndienja qe te...
Mbroni visaret e ko...
Lloji: Thirrje
Te dashur bashkekombas!
Ju qe keni luftuar dhe derdhur gjak per kete komb, kujtoni per nje moment l...
Mbroni visaret e ko...
Lloji: Thirrje
Miq dhe vellezer,
Hidhni nje sy anembane botes e vrojtoni! Cdo vend karakterizohet nga dicka. Po ne...
Koment i shkurtet
Lloji: Thirrje
Sedi si tia nis!
Ka shume qe thone se jane shume mire e te lumtur ne jeten e tyre
dhe per momenti...
Miqesia
Lloji: Thirrje
Miqesia nuk eshte gjithcka,me besoni...
Ishte nje periudhe kur kaloja kohe me shoqen time ne shkoll...
Paraja s’mund të...
Lloji: Thirrje
“Vetëm atëhere kur druri i fundit të jetë prerë;
atëherë kur lumi i fundit të jetë helmu...
Mbroni visaret e ko...
Lloji: Thirrje
Te dashur qytetare te ketij kombi!
Ju qe i keni hedhur pas kraheve traditat e zakonet e ketij popul...
Mbroni visaret e ko...
Lloji: Thirrje
Te nderuar vellezer dhe motra, qytetare dhe qytetare!
Ne qe jemi pjese e nje kombi dhe zoterojme te...
MATEMATIK
Lloji: Thirrje
1.Nese prodhimi i nje numri me numrin 2 thy per 3 rritet per 3 thy per 4 fitohet numri 0.5 .
2. N...
Pse duhet ta ndaloj...
Lloji: Thirrje
Bullizmi eshte nje fenomen qe po shqeteson te gjithe shoqerit e botes. Me te prekurit ndaj saj jan j...
Mbroni visaret e ko...
Lloji: Thirrje
Te dashur bashkemoshataret e mi!
Visaret e kombit tone ne i shikojme te poezia popullore, tek kenge...
Globe
Lloji: Thirrje
Le tu japim globin femijeve te pakten per nje dit
Tua japim te lozin si me nje top me ngjyra
Te l...
Komentet e fundit!
Emri:
anna d
Email:
an.feel@tre.net
Komenti:
ose me sakte , shqiperia eshte nje vend i rene ne humnere i cili nga goditjet apo tronditjet gjate rruges i kane sjelle fundin si shtet ku ky shtet me zor mund te riparohet.
Emri:
anna d
Email:
an.feel@tre.net
Komenti:
aaaaaaaa disa fjali jane genjeshtra dhe ne nuk duhet te jemi krenare qe jemi shqipetare sepse shumica e gjerave qe kane ndodhur kane qene negative. kombi yne eshte i mbushur plot pisllek, me plot korrupsioniste, me plot hajdute, egoiste, kriminele e me shume e me shume gjera te tjera qe sdua ti permend se te iken truri. pa me thuaj per ca duhet te jemi ne krenare? mos valle per shqiperine e mbytur nga pislleku, nga korrupsionistet, genjeshtaret, hajdutet, prostitutat, egoistet, te pacipet qe enden rrugeve? po jo moj zemer jo se shqiperia eshte nje vend i mbytur ne borxhe, nje vend i mbytur nga cdo gje e keqe, prandaj qe une nuk jam fare krenare qe jam shqipetare apo per shqiperine. ky eshte mendimi im.