Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 376
Data e postimit: 2012-07-10 06:18:26
Shikime: 6610
Raporto

Likes: 2 Dislikes: 0

Titulli: Mbroni visaret e kombit!

Lloji: Thirrje
Tema: Kombi
Autori: Autori eshte i fshehur!
Shkolla: Edith Durham
Klasa: 9
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Ne jemi te gjithe njerez prej gjaku e mishi, jemi ne qe na shte falur nje jete. Jemi ne qe na eshte falur nje komb.
Ky komb ka nje histori, historine e heronjve te vrare per lirine e tij, historine e kulturave te lashta, historine e jeteve te jetuara vetem per te. Vite kane kaluar plot e kjo histori vazhdon jeton.
Ajo pasqyrohet ne folklorin e kombit, me kenget, vallet, zakonet, veshjet tradizionale, legjendat, etj.
E j apra, keto kenge ne dukje detaje, permbajne historine tone, visarin tone.
Visaret e nje kombi jane ato qe ruhen brez pas brezi e nuk vdesin kurre.
Ato nuk mund te zhduken, sepse po u zhduken visaret e kombit, zhduket kultura, historia, por pa histori nuk ka komb e pa komb nuk ka njerez te vertete.
Sepse pa komb njeriu eshte vetem nje qenie qe proteso ciklin jetesor te percaktuar per te, pa qellim, pa synim, ai nuk ka me mire, ai nuk ka as me keq.
Prandaj ne i ruajme ato, i mbrojme, jemi krenare per to.
I kemi ruajtur ne shekuj e do ti ruajme gjithmone.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     VepraNgaJu.com - http://sq.yourliterary.com/vepra/Thirrje/Mbroni+visaret+e+kombit%21/376


Vepra te ngjashme
Mbroni visaret e ko...
Lloji: Thirrje
Te nderuar motra e vellezer, burra dhe gra, te moshuar e femije! Jeni ju ata qe duhet te mbroni the...
Mbroni visaret e ko...
Lloji: Thirrje
Te dashur bashkemoshataret e mi! Visaret e kombit tone ne i shikojme te poezia popullore, tek kenge...
Mbroni visaret e ko...
Lloji: Thirrje
Te dashur bashkekombas! Ju qe keni luftuar dhe derdhur gjak per kete komb, kujtoni per nje moment l...
ese gjuha indetit...
Lloji: Ese shpjeguese
Gjuha eshte nje mjet komunikimi shume i rendesishem per nje komb pasi cdo komb ka flamurine e tij s...
Mbroni visaret e ko...
Lloji: Thirrje
Miq dhe vellezer, Hidhni nje sy anembane botes e vrojtoni! Cdo vend karakterizohet nga dicka. Po ne...
Krenar qe jam shqip...
Lloji: Ese informuese
Ne Shqiperi kam hedhur hapat e pare, kam mesuar te flas,jam shkolluar dhe kam jetuar....Atdheu eshte...
Pavarsia
Lloji: Poezi lirike
Me 28 nentor te vitit 1912 Ismail Qemali i se vertetes, me vulat e historis ngriti flamurin e ...
Historia eshte bija...
Lloji: Ese vleresuese
Shume se kuptojne.Shume e shohin vetem si nje germadhe plot me numera,data e ngjarje qe kur I degjo...
me nje kenge zemre ...
Lloji: Ese vleresuese
me nje kenge zemre shqiptare sic eshte kenga e himnit qe ne e adhurojme sepse e kemi krijuar kete hi...
shqiperia
Lloji: Poezi lirike
jemi komb jemi shqiptar qe te gjithe jemi krenar me shqiponjen me dy krere qe lart ne qiell flut...
Jemi Nje komb
Lloji: Analize letrare
Jemi Nje Komb Sa bukur esht Te flasesh per Kombin ton Shqiptar. Sepse Vuajtja E Shqiptarve Su ndal ...
Historia - ajo që ...
Lloji: Tekst argumentues
Shume s'e kuptojne. Shume e shohin vetem si nje germadhe plot me numra, data e ngjarje qe pershkruhe...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
4 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.