Prinderit e mi une do ti cilesoja si motren, vellain dhe mikun tim me te mire. Ata me kuptojne, me tolerojne ne masa te caktuara, si dhe gjithmone me edukojne ne menyren me te sakte. Nuk besoj se ka prinder qe i duan te keqen femijes se tyre. Edhe prinderit e mi si shumica me e madhe, asnjehere nuk me lavderojne ne pranine time. Kritikat per te qene me e shkathet, me optimiste per jeten dhe me energjike fillojne qe ne mengjes e perfundojne ne darke kur shtrihem te fle. Nje thenie e urte qe ata ma kujtojne gjithmone eshte te mos ua kthej te keqen me te keqe armikut tim, sepse hakmarrja nuk te con ne rruge te mire.
Une mundohem ti kenaq ne menyrat dhe format e duhura, me qellim qe te fitoj besimin e tyre.
Miqte zene nje vend te konsiderueshem ne zemren time. Ata me cilesojne si vajze teper te urte e te sinqerte dhe marredheniet e mia me ta jane shume te mira. Shume prej tyre me thone gjithmone gabimet ne sy qe une te mesoj prej tyre. Nuk dua te mburrem sepse nuk e kam zakon por nuk besoj te kete person ne shoqerine time qe te flase keq per mua. Parimi im ne shoqeri eshte : Nese e meriton dashurine time miqesore do ta kesh edhe nese sillesh mire edhe nese sillesh keq. Mjafton te me respektosh dhe do te te respektoj.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Emri:
Vjoolcaaa
Email:
vjolcaaA.12@live.com
Komenti:
Shuuum Bukur me Pelqeu kjo Ese qe ke Pregaditur per Prindit Edhe Po aii Femi qE nuk i respekton Prinderit e Veet Se Dii A Eshte Femi i Tyre Ai Sii Kisha then qe Eshte femi Juu Pershendes Shum mir Pe Pelqeuu shuuum
Emri:
Diellxaa
Email:
DexXa.14@hotmail.com
Komenti:
edhe muua me pelqei kjo Ese SHuum te Pershendes Edhe tyy Edhe personin qe ka pregaditur Ket ese I LKove You