Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 5232
Data e postimit: 2016-05-05 20:09:29
Shikime: 4200
Raporto

Likes: 2 Dislikes: 2

Titulli: Një copë letre që më ngjall kujtim

Lloji: Pershkrim
Tema: Nostalgjia
Autori: Florentina Dërmaku
Shkolla: Sadri Misini
Klasa: IX/1
Qyteti: Shipashnicë E Epërme
E-mail: tina_dermaku@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Sot, në mëngjesin e freskët me shi seç më kaploi një dëshirë e rrufeshme për të lexuar një libër që kishte ca ditë që më vështronte nga cepi i raftit, sikur kopertina e tij ngjyrë kafeje po më thoshte: Më merr budallaqe, sepse nuk e duroj dot pluhurin. Dhe thënë të drejtën mu dhimbs nga gjendja e mjerueshme në të cilën ndodhej, ndaj dhe vendosa ta marrë. Për çudi, sapo mora në dorën time, një fletë u shkëput nga libri. U ula që ta merrja nga dyshemeja dhe kuptova se ishte një fotografi, brenda së cilës ndodhej fëmijëria ime. Pashë vetën time të pafajshme aty, duke qarë për gjunjtë e përgjakur në prehrin e qetësisë, në duart e nënës sime.. Mu kujtua se çdo gërvishje në trupin tim ka shenjat e buzëve të saj, që gjithnjë ma lehtësonin dhimbjen që vështirë durohej. Pastaj fillova të qesh për marrëzitë e mia fëmijërore për të cilat asnjëherë nuk do të pendohem, pasi që për mua në atë kohë ishin vetë lumturia. Ndjeva një mall për bukën që në duar shtrëngoja kur shokët e lagjes thërrisnin me padurim emrin tim per t'iu bashkangjitur në lojën e tyre, një nostalgji për kohën kur thonim atë që e ndjenim pa frikë, pa drojë.. Pastaj mora atë fotografi dhe e vendosa në një çantë të vogël, të mbushur me gjërat më me vlerë për mua dhe vura re se një lot rrëshqiti lehtas nga syri im i majtë, ktheva shikimin nga dritarja tashmë të mbuluar me pikëza të shiut dhe thashë: Dikur ishim të pasur, sot kemi vetëm para !



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Florentina Dërmaku - http://sq.yourliterary.com/vepra/Pershkrim/Nj%C3%AB+cop%C3%AB+letre+q%C3%AB+m%C3%AB+ngjall+kujtim/5232


Vepra te ngjashme
"DASHURIA E PERENDU...
Lloji: Poezi dashurie
Përroi rridhte me shpejtësi Një shqiponjë në lartësi vështronte, Lule të freskëta kishin ...
I lost my dream for...
Lloji: Ese shpjeguese
Çfarë të bëjmë kur gjendemi në mes të një mjegulle, një mjegull që shoqërohet me erëra t...
Shtëpia në pemë
Lloji: Tregim
Shtëpia në pemë Mua më quajnë Toni dhe dua t’ju tregoj se kam pasur dikur një gjysh të m...
Nena
Lloji: Ese pershkruese
Nëna ! Vetëm fjala “NËNË” të mbush me një pozitivitet që nuk mund ta shpjego...
Femijeria
Lloji: Ese pershkruese
Fëmijëria , shpirti im rebel . Fëmijëria është stacioni më i bukur ...
Frika e të qenurit...
Lloji: Tregim
Prindërit e mi shkuan në Tiranë për një vizitë.Unë do qëndroja me vëllain e madh. U gëz...
Vajza e braktisur
Lloji: Tregim
Një herë një vajzë e quajtur Arta ishte braktisur të cilën e kishte larguar babai nga shtëpia...
Vizita ne planetin ...
Lloji: Ese pershkruese
Ishte viti 2145. Qielli I ndricuar nga rrezet e arta te diellit rrembente vemendjen e njerzve. Natyr...

Lloji: Tekst pershkrues
Shënim:Ky udhëtim është bërë më 25 maj 2016.Në këtë udhëtim kanë marrë pjesë dhe nxën...
Nena
Lloji: Ese vleresuese
bota e femijeve dhe...
Lloji: Ese argumentuese
Nëse jetën do ta shihnim si një univers padyshim Dielli do të ishte fëmijëria. Nëse jeta do t...
“Kujtoj me mall d...
Lloji: Ese argumentuese
Fëmijëria! Çfarë mund të thuash për fëmijërinë? Shume gjëra sepse është një nga periudh...


Komentet e fundit!

Emri: lila
Email: 325gdfh@hotmail.com
Komenti:
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.