Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 2180
Data e postimit: 2014-02-27 13:39:05
Shikime: 9562
Raporto

Likes: 3 Dislikes: 0

Titulli: Vetvetja dhe Genjeshtra

Lloji: Pershkrim
Tema: Vetvetja dhe Genjeshtra
Autori: Ana Xhihani
Shkolla: "3 Deshmoret"
Klasa: Vb
Qyteti: Kavaje
E-mail: anna.xhihani@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Vetvetja dhe Genjeshtra
KY SHKRIM I DEDIKOHET TE GJITHEVE;JU SUGJEROJ TA LEXONI

Jeta eshte e veshtire...Apo jo? C'do te benit perpara nje veshtiresie?
Epo ja ku eshte pergjigjja juaj.....Dua te them qe te mos shtiremi si dikush qe nuk jemi,pra te tregohemi vetvetja..Por ju do te thoni si? Te gjithe kemi frike dhe frika eshte ajo gje qe me pengon dhe mua te: bej gjerat qe dua,te shpreh mendimet e mia e shume gjera te tjera.Shume njerez per te shmangur friken genjejne.Ja e zeme se dikush zgjidh nje probleme te veshtire ne matematike,e cfare pastaj?Kjo sdo te thote qe ai/ajo eshte i/e zgjuar.Ne jemi te gjithe budallenj.Disa njerez shikohen ne pasqyre dhe krenohen me veten e tyre por pasqyra genjen ashtu sic njerzit genjejne veten e tyre.Pra nese mua me besoni jeten perpara vazdoni dhe asgje tjeter mos beni..Perpiquni te ndjeheni si une:jeta me shkon ters,kam rene me mesime,hyj ne 1001 telashe dhe per me teper kam humbu shoket e mi me te mire.Une thjesht po tregohem vetvetja dhe po nis nje jete te re...

THE END <3




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Ana Xhihani - http://sq.yourliterary.com/vepra/Pershkrim/Vetvetja+dhe+Genjeshtra/2180


Vepra te ngjashme
Cilet nga 2 botet d...
Lloji: Hartim
Kjo eshte nje pyetje aq e veshtire por edhe e lehte njekohesisht.Te dyja botet jane te rendesishme n...
Ji vetvetja
Lloji: Ese shpjeguese
Te jesh vetvetja do te thote te kesh besim ne veten tende,te sillesh ashtu sic e ndjen dhe te mos sh...
‎"TE GABOSH ESHT...
Lloji: Ese argumentuese
-Te gabosh, e perse njerzit duhet te gabojne?-Te falesh,e perse duhet te falim?-A eshte e drejte te ...
Bullizmi dhe femije...
Lloji: Ese informuese
Ne jetojme ne nje bote ku paragjykohemi nga njerez te ndryshem,ne nje bote ku njerzit jane me shume ...
Vetvetja
Lloji: Ese argumentuese
Une jam 14 vjecar i quajtur Iljas Pemaj. Banoj ne rrugen ''Tonin Harapi''.Jam ne shkollen Niket Dard...
te gabosh eshte nje...
Lloji: Ese pershkruese
TE GABOSH ESHTE NJEREZORE,TE FALESH ESHTE HYJNORE Te gjithe njerezit nuk jane njesoj,ne quhemi ...
Racizmi sipas meje!
Lloji: Ese filozofike
Racizmi eshte ushqimi i intelektit te njerezve duke i bere ata te besojne se jane me superiore ndaj ...
Te jesh vetvetja!!
Lloji: Ese filozofike
Te jesh vetvetja do te thote te gjesh veten,ti japesh kohen e duhur vetes per te gjetur vlerat qe fs...
me mire i forte apo...
Lloji: Ese argumentuese
Ne jeten e sotme shohim shume njerez te cilet mburren per forcen e tyre por ka edhe disa te tjere te...
Me mire i forte apo...
Lloji: Ese argumentuese
Ne jeten e sotme shohim shume njerez te cilet mburren me forcen e tyre por ka edhe disa te tjere te ...
frika
Lloji: Ese shpjeguese
Frika eshte nje reagim emocional I fuqishem perballe perceptimit te nje rreziku te vertet apo ima...
Endrra jote
Lloji: Ese vleresuese
Por , ate enderr qe e mban ne mendje ... AJO ESHTE E MUNDUR!! Shume nga ne e dine se eshte e ren...


Komentet e fundit!

Emri: Amarildo Haka
Email: ahaka95@gmail.com
Komenti: ja ke fut kot pz
  Pergjigju

Emri: biola
Email: linda.tr@hotmail.com
Komenti: kott fare shum keq
  Pergjigju
Emri: Ana
Email: anna.xhihani@hotmail.com
Komenti: Ne rregull,por te pakten ma the mendimin tend hapur.Nese do te me njohesh do mendosh ndryshe por gjithsesi....

Emri: fitore berisha
Email: mani_berisha@shqiptar.eu
Komenti: e vertet ese shum me vend pak e veshtir per tu zbatuar por me e drejta per tu ber bravo
  Pergjigju
Emri: Ana
Email: anna.xhihani@hotmail.com
Komenti: Shume faleminderit,shpresoj qe kushdo qe ta lexoje te ndihet mire.Provoje ta zbatosh,jam e sigurte se do ia dalesh...


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
4 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.