Ata jane si gjithe te tjeret.Ata I bejne gjerat sipas menyres se tyre,e shprehin dashurine ne nje menyre ndryshe,nuk duan t’ja dine per cdo gje dhe kjo I ben ata me te vecante madje edhe me te zgjuar se te tjeret.
Pse te mos I afrojme kur ata na bejne te ndihemi kaq mire?Pse t’i largojme kur nga ata ne mund te mesojme me shume?Pse te mos u dhurojme dashuri kur ata e kthejne dashurine dyfish me te madhe?Pse njerezit duhet te jene kaq te ashper e te patakt? Pse,pse,pse.Ehh sa shume pse,e si mund tu kthejme pergjigje?Ndoshta nuk po kuptoni se per cfare po flas dhe me vjen shume keq per kete!
Une po flas per AUTIZMIN dhe kjo fjale nuk do te thote semundje, ju lutem mos me keqkuptoni.Kjo fjale perfshin nje crregullim te trurit I cili po perhapet shume ne ditet e sotme.Ndoshta nuk duhet ta perdorim kompjuterin vetem per Facebook ose Youtube por dhe per te mesuar dicka me teper per jeten e perditshme.Ne mund ti mbeshtesim dhe kjo mund te jete nje shtyse qe ata te behen dikushi ne jete si per shembull Ajnshtajni,kjo nuk do te thote se ata do te behen te gjithe Aajnshtajn por mjafton qe ata ndjejne ngrohtesine dhe perkrahjen tone dhe keshtu do te ecin perpara.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Inn - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=3778&lloji=Ese+argumentuese
Vepra te ngjashme
Vdekja
Lloji: Ese argumentuese
Vdekja… C’eshte vdekja? Mbarimi I jetes, apo fillimi I nje jete te re? Cdo gje e ka nje fillim ...
Autobiografia ime
Lloji: Ese argumentuese
Miqte e mi me therrasin Mina dhe keshtu me pelqen te me therrasin ne pergjithesi. Une jam 12 vjec dh...
Shoqja ime
Lloji: Ese argumentuese
O shushke , shiko une e di qe do thuash cdo kjo shushka qe me dergon nje mesazh te gjate .. pika par...
Perrallat
Lloji: Ese argumentuese
Kur permendim perrallat te gjitheve na shfaqen imazhet e femijerise,ne ato netet e rralla kur degjon...
Racizmi
Lloji: Ese argumentuese
Racizmi është besimi në superioritetin e një race mbi tjetrën, e cila shpesh rezulton në diskr...
Jeta
Lloji: Ese argumentuese
Te jetosh eshte gje aq e bukur aq edhe sa te vdesesh,per mua kjo jete nuk ka fare kuptim eshte thjes...
Ceshte dilema?
Lloji: Ese argumentuese
Tek vetvetja dallohen dy un qe kan te bejne me zerin e nenvetdijes dhe me zerin e vetdijes.Aty ndodh...
Poezi
Lloji: Ese argumentuese
e ulun n`fund t;klases tu menu per at koh, ku per PROFA e per MSIME sna ka ni as ni trOH smuj mi har...
Mbresa udhetimesh
Lloji: Ese argumentuese
Ji vetvetja! Për këtë arsye ke ardhur në këtë botë – asnjë tjetër nuk ka lindur si ty dhe...
nje bote e pakohe
Lloji: Ese argumentuese
Koha eshte armiku me i madh i njeriut. Koha eshte gjeja e vetme para se ciles njeriu i dorezon arme...
tema
Lloji: Ese argumentuese
Pranvera eshte njera nder stinet me te bukura.Lulja e pare eshte lule bore.Pranvera fillon me 21 mar...
7 Marsi
Lloji: Ese argumentuese
7 Marsi eshte dita e vetme e cila i kushtohet mesuesit, kjo me te vertete eshte nje dite me vend dhe...
Komentet e fundit!
Emri:
Xhoana Gjana
Email:
xhoanagjana@yahoo.com
Komenti:
GOOD INA DENA . ONE BIG LIKE FOR YOU . IT'S VERY SIMPLE ESSAY BUT VERY BEAUTIFUL TOO .
Emri:
ina
Email:
ina.durres3@gmail.com
Komenti:
un nuk jam dakort me ty critics sepse ina dena sipas meje e ka bere mas miri esen nese ty nuk te pelqen mos e merr per baze po deshe as mos e lexo ina dena bravo
Emri:
Ina
Email:
ina.dena@hotmail.com
Komenti:
Z.Ermir Nuzi,jam shume e bindur se djali juaj eshte nder me te zgjuarit e lagjes ku banoni dhe nje dite do te jeni prindi me krenar ne bote. RESPEKTE!!
Emri:
Xhoana Gjana
Email:
XhoanaGJana@yahoo.com
Komenti:
RESPEKTE PER TY , DJALIN TEND , DHE TE GJITHE NJEREZIT AUTIK NE BOTE
Emri:
critics
Email:
iloveschool@yahoo.com
Komenti:
Nuk eshte nje ese e mirefillte. Nuk ka hyrje,zhvillim dhe mbyllje.Eshte perdorur nje gjuhe jostandarte dhe sipas mendimit nuk permbush cilesite e nje eseje aq me shume te nje eseje argumentuese. Ne nje ese argumentuese,autori duhet te argumentoje me fakte vertetesine e nje ceshtjeje qe trajton.
Emri:
Ina
Email:
ina.dena@hotmail.com
Komenti:
nuk jam dakord per pjesen qe eshte perdorur gjuhe jostandarte
Emri:
ina
Email:
ina.durres3@gmail.com
Komenti:
nuk jam dakord me ty criticsse eseja eshte bere mas miri ina dena bravo
Emri:
Xhoana Gjana
Email:
XhoanaGJana@yahoo.com
Komenti:
o Critics perderisa ty nk te plq eseja pse komenton . Kjo Ina Dena e ka bere sh bkr esene pavarsisht se si e quan ti;'' Nuk ka hyrje,zhvillim dhe mbyllje ska gjuhe standarte''e dashur rendesi ka qe te pakten njeres i ka shkuar mendja ta beje dicka te atille te shkruaje per autizmin gje qe ty jo qe ste ka shkuar mendja por vazhdon dhe komenton pa kuptuar rendesine e fjaleve qe ti perdor,kujdes sepse dhe autiket jane si ne,NJEREZ...
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!