Data e postimit: 2021-04-19 19:08:09
Shikime: 3127
|
|
Likes:
4
Dislikes:
0
Titulli:
Kujdesi per prinderit e moshuar
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Dua ta hap kete ese me nje thenje me shume vlere."Duaji prinderit e tu dhe kujdesu me dashuri per ta.Vleren e tyre te vertete ke per ta kuptuar kur te shohesh bosh vendin ku ata uleshin perhere."
Femijet e rritur e kane pergjegjesi me peshe qe te kujdesen per prinderit e moshuar.Po eshte shume e vertete qe ndonjehere ndihemi sikur nuk po ja dalim ,po ndihemi shume te sfilitur fizikisht dhe emocionalisht,Prandaj dua te ndaj me ju disa sugjerime keshtu qe do ta keni me te lehte te kujdeseni per prinderit e moshuar .Le te fillojme:
1.Nderoji prinderit.Duke bere sa ke ne dore per ti ndihmuar.
2.Ji mirekuptues dhe fales.Duke qene se prinderit e moshuar kane kufizime a siklete ndonese na lendojne eshte mire qe te jemi fales keshtuqe nuk e rendojme me tej situaten.
3.Ji modeseshte mire te pranosh se ke kufizime.Por nga ana tjeter nese edhe vet nuk je mire mos ngurro te kerkosh ndihme .
Dhe se fundmi mos harro qe prinderit ishin ata qe te sollen ne jete .Jane po ata qe te dhane shumecka ty.Sakrifikuan jeten e tyre per te siguruar te ardhmen tende .Teksa po te rritnin ty ,ata po plakeshin.Pse te mos ja besh pleqerine sa me te lehte?!
Kur i mban parasysh keto arsye do ta kesh me te lehte te kujdesesh per gjene me te shtrejte.Prinderit.
Vleresoji sa i ke ednde ne kete bote.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Orgita - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Kujdesi+per+prinderit+e+moshuar/7671
Vepra te ngjashme
Mjedisi dhe ne.
Lloji: Ese argumentuese
Mjedisi përbën burimin themelorë për jetën në tokë.E megjithatë ,ai është rrezikuar dh...
|
Kritika
Lloji: Ese argumentuese
C'eshte kritika? Kritika eshte nje gjykim,nje gjykim i vleres se librave,qe ne shume pikepamje mbete...
|
|
Pabarazia Gjinore
Lloji: Ese argumentuese
Pabarazia gjinore, nje fenomen shume i hasur kudo ne bote, sidomos ne Shqiperi. Pak nga pak ne shoqe...
|
gjakmarrja
Lloji: Ese argumentuese
per mua gjakmarrja eshte dicka shume absurde.ne kohet me perpara ne vendin tone e sidomos ne disa fs...
|
jeta dhe ndjenjat
Lloji: Ese argumentuese
Jeta eshte nje dhunti nga zoti ! NE duhet ta respektojm dhe ta mbrojm jeten dhe jo ta demtojm me gje...
|
Poezi per stinet
Lloji: Ese argumentuese
Dimri vendin pranveres ia ke
Bora shkrin nuk ka me.
Lulet celin sa me ska
Si pranvera ne bote nu...
|
Futbolli
Lloji: Ese argumentuese
Qe i vogel endrra ime ka qene te behesha nje futbollist I zoti dhe u futa ne nje klub sportiv por.....
|
gjuha shqipe thesar...
Lloji: Ese argumentuese
Besa,lufta,shpresa qenë ato të cilat na ndoqen gjer këtu.Na ndoqen ne gjdo hap qe bëbë drejt li...
|
imagjinata
Lloji: Ese argumentuese
njeriu per mijera e mijera vite ka fantazuar.Ato gjera qe jeta nuk ia jepte i enderronte.Sepse jeta ...
|
Shoqja e ngushte
Lloji: Ese argumentuese
O gje e ngrenshme ... Ckemi !! Mmm nuk eshte mire ta nis kshu apo jo !! Shiko teksa mora guximin te ...
|
Racizmi
Lloji: Ese argumentuese
Racizmi është besimi në superioritetin e një race mbi tjetrën, e cila shpesh rezulton në diskr...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|