Para dia kohesh shkova ne lushnje.Vazhdoja gjimnazin po nderkohe dhe pnoja si menaxhere e numrave te telefonit.Njehere ne zyre kaloi nje i ri qe kisha te klasa.Ishte nga Elbasani.Ishte i heshtur dhe me injoronte.Me shikonte cuditshem cdo dite derisa nje dite i thashe profesoreshes se ai po i cifte dicka asaj per mu.Tha se donte me mcu te ferma nelbasan me e bo xheloze i goc.Me vinte te qaja.Me kerkoi te shkoja ne elbasan.Me erdhi gjynaf dhe u nisa.me mblli syte ne nje fasho per 6 ore.Me ne fund ma hapi.Kur pash ndodhesha ne shtepine e zshes ku zysha ishte duke fjetur.ia mori parate dhe mua me mbylli gojen.Ate muaj zysha vrau veten.po ate muaj ai shkalloi dhe nuk i injoronte me njerezit.ishte e tmerrshme.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Mahmute Kola - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=4228&lloji=Ese+vleresuese
Vepra te ngjashme
Femijeria
Lloji: Ese vleresuese
Me mire femije apo i rritur?! Kjo eshte nje dileme, e cila shpesh here na ben te mendojme periudhen ...
NENA
Lloji: Ese vleresuese
ESE PER:”NENEN”
Engjejt ekzistojne por ndonjehere nuk kane krahe… Falenderoj zotin I cili k...
Futbolli endrra ime...
Lloji: Ese vleresuese
Jam Valentina jam 14 vjeqare endrra ime e vetme esht te luaj futboll.Kohen e lire e kaloj duke ushtr...
Nene
Lloji: Ese vleresuese
Dhembshuria ne syte e tu,me keput shpirtin sa here te shikoj,NENE.Je dielli qe me ngroh,je peisazhi ...
Per Shqiperine
Lloji: Ese vleresuese
Shqipetaret,trimat qe nuk u dorezuan kurre,trimat qe nuk rreshten se luftuari,trimat qe na dhane nje...
Kujtimet E Deshmore...
Lloji: Ese vleresuese
E kujtoj edhe sot at dit kaq , Te sikletshme Ku familjet shqiptare u vrane , ku femijet Mbeten jetim...
Ese per atdheun .
Lloji: Ese vleresuese
Atdheu eshte veni ku ne shqiptojme fjalen e pare dhe hedhim hapat e pare te jetes. Edhe pse prinderi...
Jam i vecante,jam s...
Lloji: Ese vleresuese
Kur kam shkuar jashte shtetit,me kane pyetur se nga cili qytet jam.Ne ate moment,me nje krenari te m...
Libri
Lloji: Ese vleresuese
Te flasesh per librin eshte dicka shume e bukur.Libri nuk eshte thjeshte disa copa letre dhe disa sh...
Poezi
Lloji: Ese vleresuese
Fillimi i pranveres,mbarimi i dimrit,fillimi i gjelbrimit,mbarimi i qylymit te bardhe.
Nxehtesia ...
Naten e mire dhe g...
Lloji: Ese vleresuese
Gjumi eshte dicka njerezore.Te gjithe njerzit flene padyshim ne orare te ndryshme dhe ne vakte te nd...
me nje kenge zemre ...
Lloji: Ese vleresuese
me nje kenge zemre shqiptare sic eshte kenga e himnit qe ne e adhurojme sepse e kemi krijuar kete hi...
Komentet e fundit!
Emri:
kokakola
Email:
kokaloka@gmail.com
Komenti:
hahahahaha
E ke dhi me 1 mut