Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2017-12-19 16:03:28
Shikime: 39152
Raporto

Likes: 55 Dislikes: 21

Titulli: Une dhe familja ime

Lloji: Ese vleresuese
Tema: Familja
Autori: Sindi Cela
Shkolla: Ahmet Gashi
Klasa: VIII B
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Familja ime perbehet nga 4 persona, personat me te shtrejnte pa te cilet nuk do t’ia dilja kurre mban. Babi ashtu sic cilesohet si shtylla e familjes eshte bere edhe per mua nje shtylle e forte tek e cila une mbahem ne cdo cast te veshtire te jetes. Mami… Eh, per mamin nuk kam c’te them, eshte ajo dora qe me shtrihet mua ne cdo cast qofte ky nje cast i gezuar apo i trishte. Per sa i perket motres ajo eshte nje ditar i fshehte te cilit une i hapem per cdo gje. Kurse une, une jam me e vogla e familjes dhe gjithmone respektoj vendimet e me te rriturve.
Si cdo familje edhe ne kemi zenkat tona por pas cdo zenke harmonia mdizoteron ne shtepi. Dhe a e dini se cili eshte sekreti? Celesi i mbarevajtjes ne familje eshte respekti, dashuria dhe lumturia qe kemi ne per njeri-tjetrin.Ne familjen tone cdo pune eshte e ndare. Per sa i perket puneve une dhe motra kemi per detyre qe te rregullojme dhomen tone si dhe te ndihmojme mamin per ndonje gje qe ka nevoje .
Cdo mengjes mami dhe babi shkojne ne pune vetem per ne, per te plotesuar nevojat dhe deshirat tona, per te na rritur sa me mire. Une di se familja eshte e shtrejnt, e dashur dhe e domosdoshme per secilin nga ne, prandaj per te jam gati te bej cdo gje dhe te flas pafundesisht e plot pasion!




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Sindi Cela - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+vleresuese/Une+dhe+familja+ime/6104


Vepra te ngjashme
Endrra ime
Lloji: Ese vleresuese
Endrra ime -Mengjes i ftohte ,koha kishte filluar te acarohej,pashe se kishte rene bore. Nga gezim...
nena
Lloji: Ese vleresuese
hena eshte e kendshme kur bashke me yjet shperndajne drite ne toke. yjet qe shetisin neper qiell e z...
Familja
Lloji: Ese vleresuese
E vetmja lidhje perfekte! FAMILJA ! Familja eshte e vetmja lidhje perfekte.Familje do te thote ba...
Femijeria
Lloji: Ese vleresuese
Me mire femije apo i rritur?! Kjo eshte nje dileme, e cila shpesh here na ben te mendojme periudhen ...
Mjaft!
Lloji: Ese vleresuese
Mjaft ! Nje monotoni ka mberthyer nje qytet te tere, njerez te ftohte. Nuk arrij ta kuptoj se si nje...
Me lejo te flase
Lloji: Ese vleresuese
Te gjithe ne jemi te barabarte dhe kinit te drejta te barabarta dhe liri fjale.Askujt nuk duhet ti c...
Futbolli endrra ime...
Lloji: Ese vleresuese
Jam Valentina jam 14 vjeqare endrra ime e vetme esht te luaj futboll.Kohen e lire e kaloj duke ushtr...
Atdheu
Lloji: Ese vleresuese
Atdheu , eshte nje fjale e vogel por me kuptim te madh . Atdheu eshte si buka, e uritur, qe te iken ...
E ardhmja ime.
Lloji: Ese vleresuese
E Ardhmja Ime Filloj te mendoj,Qfar te mendoj ku ende nuk dihet per te ardhmen time!Jam ende e v...
Mami
Lloji: Ese vleresuese
Nuk e di se sa vler ka fjala "mami",ne jeten e shume persona te tjere,por ne jeten time vlen shume....
Miqësia
Lloji: Ese vleresuese
Femijeria....
Lloji: Ese vleresuese
~Gjithesecili e mendon femijerine e tij si pjesen ideale te jetes, ku gjithcka ishte perfekte, edhe ...


Komentet e fundit!

Emri: popsi
Email: reganbros@gmail.com
Komenti: i like this so much
  Pergjigju

Emri: zoja
Email: zoja-erijona@live.com
Komenti: familja ime esht gjithqka per mua
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.