Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6733
Data e postimit: 2019-02-17 23:32:05
Shikime: 5214
Raporto

Likes: 7 Dislikes: 2

Titulli: Per ty,mami

Lloji: Ese vleresuese
Tema: Mami
Autori: Julijana Nika
Shkolla: Havzi Nela
Klasa: 10G
Qyteti: Kukës
E-mail: julijana.nika17@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Mamushja ime e dashur,po te shikoj sot,ashtu siq te shikoja kur isha nje vajze e vogel,si engjellin tim mbrojtes.E njejta ngrohtesi,miresi,bukuri e shpirtit tend dhe e njejta dashuri pa kushte.Ti ke qene me mua gjate gjithe kohes dhe je akoma ketu.Qe nga momenti kur kam lindur ke qene prane meje duke u perkushtuar mbi mua,me ke ushqyer,me ke mesuar te flas,me ke rritur me plot dashuri me endrren per te me pasur nje dite krahun tend te djathte,mikeshen tende te ngushte,bashkeudhetaren tende deri ne fund te jetes dhe ja ku me ke sot.Jam rritur dhe jam gati te te qendroj prane deri ne frymen e fundit.Gjate gjithe ketyre viteve ti ke qene inspirimi im,fuqia ime,ke qene nje shembull per mua.Je nje mesuese e shkelqyer per mua qe me ke lejuar te shoh pertej pasioneve,pertej dimensioneve dhe te kuptoj se sado rrugeve te endem,kudo qe te sillem une do te kthehem perseri tek prehri yt ku shtrihet parasja per mua.Do kthehem tek ajo e cila me mbajti per nente muaj ne barkun e saj dhe me deshi pa me njohur akoma,duroi dhimbje te padurueshme derisa une nxora koken ne boten e se vertetes e me rriti me stermundime per vite me rradhe duke qene gjithmonegjysma ime tjeter dhe me shnderroi ne kete qe jam sot.Une te kisha ty udherrefyese ne cdo cast,vazhdoj te te kem akoma por deshiroj qe ne nje fare menyre te ta kthej te pakthyeren qe ke bere per mua.Dua te jem bashkeudhetarja jote deri ne fund e ne rast se humbasim rrugen,te premtoj qe do ecim bashke qofte edhe drejt fundit.Faleminderit qe je mami im,moj grua e nderthurur me copeza mrekullie dhe rreze shprese,me sakrifice dhe dashuri.Shpesh me thua qe jam lumturia jote e pare por une te falenderoj ty qe je lumturia ime e pare dhe e fundit.Jam e bekuar qe jam vajza jote!Te dua shume!!!



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Julijana Nika - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+vleresuese/Per+ty%2Cmami/6733


Vepra te ngjashme
Babi im
Lloji: Ese vleresuese
Shpresoj qe kjo leter te jete nje nga kujtimet me te bukura per ty Baba. E bej kete gjest edhe p...
Nje leter personale
Lloji: Leter
Shpresoj qe kjo leter te jete nje nga kujtimet me te bukura per ty Baba. E bej kete gjest edhe pse c...
mesueses sime
Lloji: Leter
E dashur mesuese, Si keni qene me shendet?Degjova se ju keni marre cmimin MESUESJA ME E MIRE,me beh...
Gezuar 8 marsi!
Lloji: Ese pershkruese
Per ty nene! Nisa te shkruaj per ty thesari im i cmuar, por kujtova se nuk mjafton nje jete e tere...
Uriim ditelindje
Lloji: Ese vleresuese
Je 16vjece sot.Shtaza ime je rrit xp E di ?! Je dikush qe do te te beja gjithcka per te ose te pakt...
Autobiografia ime
Lloji: Ese argumentuese
Une quhen Rosilda kam lindur ne 20 shkurt dhe jam vajza e dy prinderve te mrekullueshem. Kam dy vell...
I paharruar kujtimi...
Lloji: Tekst vleresues
Nuk mund ta besoj akoma qe ti nuk je me ne kete jete.Si munde te largohesh keshtu?Si munde te lesh g...
Ajo eshte mamaja im...
Lloji: Ese pershkruese
AJO ESHTE MAMAJA IME! Tashme jam e rritur. Nuk mund te them se jam femije. Erdha deri ketu ku jam....
Si mund une?
Lloji: Tregim
Si mund te te urrej? Kur qelizat e mia ne cdo moment ulerasin emrin tend? Si mund une te tmbaj ina...
Mamaja ime
Lloji: Leter
E dashur mami Kjo leter eshte per ty. Perpara se te shkoj ne boten tjeter doja te te thoja shume g...
Femijeria
Lloji: Ese argumentuese
Femijeria eshte pranvera e shpirtit, ajo eshte periudha kur shkaku i enigmes se barabarte me te cile...
Motra ime
Lloji: Leter
… Padyshim qe per mua je bekim! Ndoshta tani ti po feston 20-vjetorin tend,ndersa une po festoj di...


Komentet e fundit!

Emri: briada
Email: adi.bruna@hotmail.com
Komenti: sa e bukur
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.