une jam ...
Une jam ajo e cila kenaqet dhe me pak . Une jam ajo e cila jam e cmendur pas sinqeritetit , besnikerise dhe tradhetine e kam tabu . Jam ajo e cila cfara ka ta thot ne sy e mire apo e keqe qofte ajo gje . Jam me tolerantja ne bote ama kur tejkalohet kjo e fundit sjam me vetvetja . Une jam ajo qe di te fal vetem dashuri , sepse ashtu jam rritur , e rrethuar nga dashuria !!
jam ajo e cila i besoj me shume nje qeni sesa nje "njeriu" . Ajo cka kerkoj eshte qe ate qe une te jap dhe te percjell ty , mundesisht nje pjese te vogel te tyre kthema mbrapsht . Mua me pelqen te rri aty afer oxhakut me nje batanije te leshte , me nje filxhan kakao ne dore dhe te shikoj sesi druri digjet nen efektin e zjarrit . Me pelqen kur bie shi dhe piklat e tij rreshqasim ne dritaren e dhomes sime . Me pelqen kur hena her mer forme te plote e here gjysme . Jam ajo e cila kenaqet dhe me pak ,, ama me dicka te sinqerte dhe pa trille .
Une jam ajo e cila nuk me njeh njeri ,, askush nuk e di anen time te brendshme , Jam ajo e cila dhe kur eshte e stresuar e merzitur ,, vetem buzeqeshje rrezaton ne fytyren time . Jam ajo e cila duron jashtmase dhe shume tolerante . Une nuk jam perfekte ama mundohem te jem . Mos ti bej njerezit te ndjehen keq nga une apo nga prania ime . te jem gjithmone e dashur dhe jo e tepert . une jam thjesht VETVETJA ...
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Emri:
Xhoana Gjana
Email:
xhoanagjana@yahoo.com
Komenti:
shum shum e bukur,,,te kjo ese dhe un gjeta vetveten,,,kjo ese ka te bej me gjith jeten cka un kam kaluar deri me tani,,,