Cdo njeri lind, rritet dhe do vazhdoje te ece perpara ne jete, por per ta bere kete ai duhet te punoje, pra te aftesohet per veten dhe aftesimi per veten eshte marrja e nje profesioni, ku kjo e fundit duhet ti pershtatet aftesive te njeriut dhe kerkesave personale te tij. Ama ndonjehere familja nderhyn ne zgjedhjen tone te profesionit me qellim qe ne te marrim nje profesion sa me te mire e sa me pak te lodhshem. Kur veprohet ne kete menyre harrojme ditcka dhe ajo eshte qe ne nuk e kemi aftesine e nevojshme per t'ia dale mbane ketij profesioni qe na kane zgjedhur te afermit dhe rrjedhimisht dalin probleme, te cilat i kemi te veshtire ose te pamundur per ti zgjidhur. Per pasoje i gjithe ky shqetesim, i gjithe ky sforcim per te zgjidhur problemet e punes shfaqet ne menyren tone te te jetuarit duke dhene ndikime negative. Prandaj une dua te them qe cdo njeri duhet ta zgjedhe vete profesionin e tij duke marre parasysh aftesite personale dhe pasionin qe ka, ku kjo e fundit te ben qe cdo pune ta kryesh ne menyre perfekte, ku edhe ti vete te jesh i kenaqur per punen qe ben.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
anna - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=4705&lloji=Ese+vleresuese
Vepra te ngjashme
Mos pyet se cfare b...
Lloji: Ese vleresuese
I dashur atdhe!
Ndihem mire qe jam pjese e jotja, qe gezoj, festoj, merzitem e rritem me ty.Nuk me ...
Aleksander Mojsiu
Lloji: Ese vleresuese
Ishte talenti qe mbarte nje pike e forte qe I hapi dyert aktorit me origjine shqiptare Aleksander Mo...
nene tereza
Lloji: Ese vleresuese
nene tereza
te gjithe e dime se Nene Tereza ka qene njeriu me i dashur dhe me bujar ne bote.Emri...
Atdhe
Lloji: Ese vleresuese
O atdhe sa mall qe ndjej per ty.cdo dite e me shume malli me pushton.Sa do te doja te isha prane tej...
Nena...!
Lloji: Ese vleresuese
-Nena,njeriu me i cmueshem ne bote.Njerezit gjithmone mendojn se paraja eshte gjithcka por,eshte kre...
Nëna
Lloji: Ese vleresuese
Nëna është drita e syve të mi ,është gjëja më e bukur në Botë . në mes të natës dhe ...
Jam I vecante,jam s...
Lloji: Ese vleresuese
Te jesh dhe te quhesh shqiptar jane ndere te cilat ia vlen te te perkasin ne kete jete.Te jesh pjese...
Mami
Lloji: Ese vleresuese
Nuk e di se sa vler ka fjala "mami",ne jeten e shume persona te tjere,por ne jeten time vlen shume....
Mesuesi
Lloji: Ese vleresuese
Një mësues është dhuratë e çmuar nga Perëndia për ne. Një mësues është si një Perëndi ...
Atdheu
Lloji: Ese vleresuese
Atdheu është gjëja më e shtrenjtë në jetë.Sapo të dëgjojmë fjalën atdhe menjëherë na vi...
ese
Lloji: Ese vleresuese
Atdhun une e dua shume,sepse ketu linda,u rrita,u edukova e shume gjera te tjera mesova.Atdheu per m...
me nje kenge zemre ...
Lloji: Ese vleresuese
me nje kenge zemre shqiptare sic eshte kenga e himnit qe ne e adhurojme sepse e kemi krijuar kete hi...
Komentet e fundit!
Emri:
milo
Email:
jkilhkhuk@gmail.com
Komenti:
mir
Emri:
anna
Email:
an.feel@tre.net
Komenti:
mua me pelqen shume kjo ese qe kam krijuar prandaj edhe e postova. shpresoj t'iu pelqeje edhe juve njesoj sic e pelqeu zysha ime prej se ciles mora 10