Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 4365
Data e postimit: 2015-07-17 11:28:43
Shikime: 10131
Raporto

Likes: 4 Dislikes: 0

Titulli: Ata qe na sollen lirine!

Lloji: Ese vleresuese
Tema: Deshmoret e atdheut
Autori: Anaili
Shkolla: Naim Frasheri
Klasa: 9
Qyteti: Fier
E-mail: ana.ela.ina.eni@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Flladi I luftes per liri i terhoqi drejt sofres se bashkuar per clirim e atdheut.I terhoqi duke iu treguar shkembin e larte ku duhet te arrinin.Atje ku shqiponjat mund perqafonin lirine.Lufta nuk njohi moshe,fe apo dallime.Ajo u be pikesynimi e qellimi I vetem I popullit tone trim e guximtar. Ajo u vatra ku te gjithe ishin te barabarte dhe te gatshem per te dhene jeten vetem e vetem per liri. Ajo I ushqeu me ndjenja te dlira dashurie sic ushqen nje nene me gjirine vet femijen.Ajo sofer I edukoi e I beri ta duan Shqiperine si nene e lirine si babane, e lufta per ta te ishte ideali per te cilin do te jepnin edhe jeten. Ishin te vegjel e te medhenj ata qe rrembyen armet e nuk ariten ta duronin varferine,urine dhe vuajtjet e popullit. Ishin burra, gra, pleq e femije qe s’duruan te jetonin ne kaosin,ne shkreteriten e eger qe solli armiku.Ishin nenat qe me lotet e tyre vajtuan bijet e vrare per atdheun. Nuk ishin njeqind,as njemije ishin njezetetemije lule e petrita qe dhane jeten e rane deshmor per vatanin. Save iu shkoi jeta e nuk nuk pane nje fijez shprese e lirie, por e e deshin Shqiperine e vdiqen duke menduar per te?Sa pane me syte e vete ku burri djali, vajza, femija, pushkatoheshin ne syte e njeri tjetrit?Sa lane femijet ne djep? Sa u internuan? Sa s’munden tua shikonin as fytyren foshnjave qe kishin fatin te vnin ne jete ne kohe te tilla.ku etja per pushtet,ambicja ishin te vetmet shoqeruese qe flinin me okupatorin.Lufta nacionalclirmtare njohu shume beteja te lavdishme ku guximin trimerine, dashurine per vendin e per te shtrenjten liri e treguan heronjte tane.Deshmoret qe sot meritojne te nderohen me respekt e dinjitet te patundur.Atdheu kishte nevoje per ta ,atdheu leshoi thirrjet per mbrojtje nga zaptuesi dhe gjaku qe na rrjedh ne vena I ndjeu vuajtjet e tij.renkimet e tij te njepasnjeshme dhe si dielli ne kulmin e korrikut shperthyen per te mbrojtur vatanin e ti jepnin funD vajtjeve nga tiranet cnjerzore.Cdo hero qe ra ne luften per liri karakterizohej nga besnikeria,trimeria e patriotizmi revolucionar.Ata kishin vetem nje synim.Nje synim per te cilin dhane jeten.Nje synim per te cilin sakrifikuan e perseri me nje dhembje krenare e ngriten koken lart me shpresen se nje dite endrrat per te cilat luftuan gjithe jeten do te beheshin realitet.Ata na sollen lirine.Ata kane merita te pafundme sa qe e gjithe jeta nuk do te mjaftonte per te shprehur mirnjohjen e thelle qe ndjejme per ta.Mirenjohjen,perulesine dhe dashurine e paneshme qe rrezaton kur ne I kujtojme cdo pervjetor e jo vetem. Kurre nder breza qe do te vine s;do te harrohen,sepse forca me te cilen ata bene veprat e tyre eshte me e madhe se gjithcka. Te vetmet qe do aririne tju mbijetojne shekujve.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Anaili - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+vleresuese/Ata+qe+na+sollen+lirine%21/4365


Vepra te ngjashme
Deshmoret e atdheut...
Lloji: Ese argumentuese
Perseri erdhi 5 Maji . A e di cfare rendesie ka kjo dite? Mendoj se e di, por po ta them serish ,es...
70 VJETORI
Lloji: Analize letrare
Kalojne vite, kalojne edhe shekuj e kujtimi per deshmoret mbetet i fresket ne mendjet e zemrat tona,...
Deshmoret e Atdheut
Lloji: Ese vleresuese
Kam lexuar e mesuar shume rreth deshmoreve te kombit tone,dhe vendosa qe te beja nje shkrim per sakr...
70 vjetori i clirim...
Lloji: Ese informuese
70 vjetori i clirimit eshte nje feste qe festohet nga te gjithe. Shume djem dhe vajza shqiptare dhan...
lufta e pare botero...
Lloji: Tekst informativ
Gjurmet e Luftes se pare Boterore ne jeten e njeriut ! Sic e dime te gjithe lufta e pare boterore fi...
Liria dhe deshmoret...
Lloji: Ese vleresuese
fjaia liri dhe fjala deshmore eshte shüme e bukur. Nuk eshte e lehte te shkruash fjale...
me nje kenge zemre ...
Lloji: Ese vleresuese
me nje kenge zemre shqiptare sic eshte kenga e himnit qe ne e adhurojme sepse e kemi krijuar kete hi...
Prometeu, nje hero ...
Lloji: Ese shpjeguese
Prometeu nje hero i jashtzakonshem,i cili u sakrifikua per te miren e njerezimit, nje deshmor i vert...
Sërish vjen Marsi....
Lloji: Ese informuese
Muaji ku vjen pranvera,por qe para 20 viteve u ndal ne gjysem. Marsi na mori bijte e bijat me te mir...
70 vjet clirim
Lloji: Ese argumentuese
Keto 70 vjet te cmuara i shijuam nder breza duke patur fatin qe te jemi te lire dhe te pavarur nga a...
17 shkurti
Lloji: Analize letrare
Dita e qlirimit,dite gezimi,dite dhembje per te renet per liri flladii lehte i eres bie ne fytyrat t...
Lidhja vella moter
Lloji: Tregim
Ne nje jetimore ishin rritur dy femije,moter e vella.pas disa kohesh kishte ardhur nje cift i cili d...


Komentet e fundit!

Emri: ANJEZA
Email: tezja.sf111@hotmail.com
Komenti: shume e bukur
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 7 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.