Data e postimit: 2016-11-29 06:54:34
Shikime: 5916
|
|
Likes:
6
Dislikes:
1
Titulli:
Shpirti kritik
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Shpirti kritik eshte adhurimi i limdur ndaj veprave artistike. Vetem nje artist i lindur arrin te krijoje dicka te perkryer dhe vetem ai mund te zbuloje misteret e detajeve te saj.
Te zbulosh dhe te analizosh detajet e veprave te artit nuk ka dyshim qe ai eshte nje shpirt artistik i lindur sepse vetem ai i analizon veprat ne anen artistike(ana me cilesore e tyre).Çdokush perpiqet te analizoje apo te ndertoje vepra por nese nuk kane nje shpirt artisti dihet qe puna e tyre do te jete e bukur por jo e perkryer.Kjo do te ndodhe sepse ata e realizojne kete veper me shpirt logjik dhe jo artistik.
Veprat e realizuara me shpirtin logjik jane teper te sakta per sa i perket gjeometrise,permasave sepse per nje shpirt logjik kjo eshte e perkryera.Por ne fakt per nje artist te lindur kjo veper do te te jete nje shterpe sado fuqi diskursive te kete sepse asaj i mungon shija nje element kyc i nje shpirti artistik(vepre artistike).
Shpirti kritik eshte i lidhur ngushte me shijen sepse shija do te bente dallimin midis vepres se bazuar ne nje shpirt logjik dhe asaj ne nje shpirt artistik. Nje shpirt kritik e ben nje veper te plotesuar ne detaje ndersa ai logjik vetem do ta profanoje ate.
Mbeshtetur ne shkrimin "Shpirti kritik" Artan Fuga
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Gestjana - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=5432&lloji=Ese+argumentuese
Vepra te ngjashme
libri
Lloji: Ese argumentuese
Libri eshte nje nga psurite me te qmuara ne jete ,per ate qe e meson por dhe anasjelltas .Tani libri...
|
Bota
Lloji: Ese argumentuese
Bota!! Nje gjithesi e mistershme ku luftohet per ekzistence,ku rutina e perditshme eshte kudo dhe as...
|
Shpesh here
Lloji: Ese argumentuese
Shpesh here mendoj e mendoj kur qaj them kur do behem e lumtur pstaj ndryshoj mendim . Shpesh here t...
|
Nena
Lloji: Ese argumentuese
Nena!!!
Ti je e vetmja qe ke duruar te qaren time ne mes te nates dhe ke sakrifikuar oret e gju...
|
themelin e dashuris...
Lloji: Ese argumentuese
gjuha shqipe permban atdhetarine dhe dashurine sepse shume poete kane shkruar per to dhe e kane mbro...
|
100 vjet pavaresi
Lloji: Ese argumentuese
Shekuj me radhe,brez pas brezi,lufte pas lufte,humbje nje mbas nje per te arritur vetem nje qelli...
|
si te jetoj
Lloji: Ese argumentuese
Si te jetoj pa zerin e nenes.. si mund te shikoj fotografin e babit tim kur nuk e kam pran.. ahhh......
|
Femijeria
Lloji: Ese argumentuese
Femijeria eshte pranvera e shpirtit, ajo eshte periudha kur shkaku i enigmes se barabarte me te cile...
|
Ndotja e ujit
Lloji: Ese argumentuese
Prane brigjeve ne portet detare,ne afersi te qendrave ku banojne njerez,ujera te ndyra me Nate, ujer...
|
Libri apo interneti...
Lloji: Ese argumentuese
mijera mendimesh, te vazhdosh te shpresosh per nje te ardhme me te pasur me fjale magjike, me mendim...
|
nje bote e pakohe
Lloji: Ese argumentuese
Koha eshte armiku me i madh i njeriut. Koha eshte gjeja e vetme para se ciles njeriu i dorezon arme...
|
te falesh eshte hyj...
Lloji: Ese argumentuese
Njerëzit janë krijesa të lindura me atributet dhe dobësitë e tyre.Te gjithe ne bejme pjese ne s...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|