Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 3239
Data e postimit: 2014-11-11 19:33:08
Shikime: 5788
Raporto

Likes: 1 Dislikes: 0

Titulli: Ceshte dilema?

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Dilema
Autori: Xhesi boci
Shkolla: Dituria
Klasa: 12B
Qyteti: Lushnje
E-mail: xhesi.boci.xb@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Tek vetvetja dallohen dy un qe kan te bejne me zerin e nenvetdijes dhe me zerin e vetdijes.Aty ndodhet shpirti dhe arsyeja.Te dyja jane aq te rendesishme per njeriun, ndaj duhen pyetur te dyja se ekuilibri mes tyre krijon ekuilibrin ne jeten e njeriut.
Po cfare dilemash ka cdo kush prej nesh e has ne rrugen e tij?
Dilemat e perjetshme te njeriut nisin te marin permasa universale qe shkon pertej nje kohe e pertej nje vendi.Konflikti I dilemes nis me nje dilem tjeter "te presesh apo te veprosh" kjo sjelle nje pamundesi per te qen I qete dhe I llogjikshem.

Ceshte dilema ne vetvete?
Aftesia jone per te dalluar te verteten lidhet me aftesine tone per te dyshuar.Sipas nje filozofi RENE DEKART zbuloi rolin e dilemes si metode pune per te arritur deri ne momentin te mos munt te dyshojme me, pra te dije te padyshimten.
Opinionet e njerezve te ndryshem jane te ndryshem.Ato nuk kane te bejne me te verteten.
Cdo kush prej nesh mbart brenda vetes nje dilem te cilem mundohem te zhdukim cdo dyshim dhe te arrijme atje ku duam ne.
ATJE KU CDO GJE ESHTE E QARTE...




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Xhesi boci - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Ceshte+dilema%3F/3239


Vepra te ngjashme
Miqesia
Lloji: Ese argumentuese bindese
Qe me lindjen e njeriut ka lindur dhe nevoja te mos jete vetem.Per te mbijetuar atij I duhej te qend...
jeta
Lloji: Analize letrare
JETA ESHTE E BUKUR NESE E DO! Shikoni njehere perreth jush. Cfare shihni? Lule, peme, gjelberim e...
JETA ESHTE E BUKUR ...
Lloji: Ese vleresuese
JETA ESHTE E BUKUR NESE E DO! Shikoni njehere perreth jush. Cfare shihni? Lule, peme, gjelberim e g...
Libri "mema e dijes...
Lloji: Ese argumentuese
Librat jane nje det fjalesh i mbushur me dije e imagjinate. Jane celes i cili hap dyert e nje bote n...
reklamat informacio...
Lloji: Ese argumentuese
JETA ESHTE E BUKUR NESE E DO! Shikoni njehere perreth jush. Cfare shihni? Lule, peme, gjelberim e g...
Racizmi sipas meje
Lloji: Ese filozofike
Racizmi eshte "ushqimi" i intelektit te njerezve duke i bere ata te besojne se jane superiore ndaj d...
Libri apo interneti...
Lloji: Ese argumentuese
mijera mendimesh, te vazhdosh te shpresosh per nje te ardhme me te pasur me fjale magjike, me mendim...
Kush pret nje peme,...
Lloji: Analize letrare
Eh, e cfare jane pemet per ne? Sigurisht qe pemet jane gjeja me e rendesishme e jetes sone sepse pa ...
Endrra jote
Lloji: Ese vleresuese
Por , ate enderr qe e mban ne mendje ... AJO ESHTE E MUNDUR!! Shume nga ne e dine se eshte e ren...
libri dhe interneti
Lloji: Ese argumentuese
Te udhetosh mes qindra faqesh, te fantazosh mes mijera mendimesh, te vazhdosh te shpresosh per nje t...
libri apo interneti
Lloji: Ese argumentuese
Te udhetosh mes qindra faqesh, te fantazosh mes mijera mendimesh, te vazhdosh te shpresosh per nje t...
Une jam qytetar i E...
Lloji: Ese informuese
Te drejtat e njeriut dhe te cdo femije duhet te jene te barabarta.C'do kush prej nesh duhet te jet i...


Komentet e fundit!

Emri: bujari
Email: lisbotimejari22@gmail.com
Komenti:
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.