Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7762
Data e postimit: 2021-10-28 15:16:45
Shikime: 3297
Raporto

Likes: 7 Dislikes: 0

Titulli: Ngrohja globale nje shqetesim i madh per te gjithe

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Ngrohja globale
Autori: Amelda
Shkolla: Shkolla 9 vjecare “Agron Hysnelliu”
Klasa: 8
Qyteti: Tirana
E-mail: kkida159@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Ngrohja globale eshte kthyer ne nje shqetesim madhor per te gjithe qenien njerezore por jo vetem.Ky problem lidhet edhe me efektin serre,por e thene me thjeshte jane gaze te demshme te cilat krijohen dhe clirohen ne toke dhe ne pamundesi per te dale jashte atmosferes se tokes ato mblidhen duke e kthyer token ne nje sere te papershtatshme per njerezit per te jetuar.
Kjo ide me frikeson.
Te gjitha keto gaze vijne me se shumti si pasoje e shfrytezimit te makinave,industrive etj,nga dora e njeriut.Nese ky problem vazhdon do te kete pasoja te renda sepse
1-Shkrihen akullnajat
2-Krijohet varferi
3-Njerezit semuren etj,
Njeriu nuk njeh limit ne shfrytezimin e ketyre burimeve.Ndoshta jane te nevojshme per jeten e perditshme por jo deri ne ate nivel te cilet njerezit i perdorin.
Por ne mund ta ndryshojme kete.Jemi akoma ne kohe per te shpetuar veten dhe token ku jetojme.
Nese perdorim me shume bicikleta sesa makina ose nese blejme makina elektrike,nese pakesohet numri i fabrikave etj,atehere do te verejme se po shkojme drejt nje rruge ku nje e ardhme e sigurt na shoqeron.
Jam i sigurt se sebashku mundemi,mjafton te kemi besim dhe te mos dorezohemi kurre.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Amelda - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Ngrohja+globale+nje+shqetesim+i+madh+per+te+gjithe+/7762


Vepra te ngjashme
Ngrohja globale,nje...
Lloji: Ese argumentuese
Ngrohja globale eshte kthyer ne nje shqetesim madhor per te gjithe qenien njerezore por jo vetem.Ky ...
Ku ndodh efekti se...
Lloji: Ese pershkruese
Atmosfera e Tokes eshte unike,krahasuar me planetet e tjere te sistemit tone diellor.Per shkak te ek...
Ne jemi ketu ne Tok...
Lloji: Ese filozofike
Ne jemi ketu ne Toke per te... Arsyeja se pse ne jemi ketu ne Toke, ndonjeh...
Ku po shkojme me ka...
Lloji: Ese filozofike
Njerezit jane qenia me e larte dhe e bekuar si nga mendesia ahtu edhe nga jeta dhe pushteti.Ata jane...
Racizmi sipas meje!
Lloji: Ese filozofike
Racizmi eshte ushqimi i intelektit te njerezve duke i bere ata te besojne se jane me superiore ndaj ...
Ne jemi ketu ne tok...
Lloji: Ese filozofike
Ne jemi ketu ne toke per te, per te...! -Per cfare e?! -Jemi ketu per te jetuar sigurisht! -Vetem pe...
mesuesi
Lloji: Ese vleresuese
Ne kete bote kemi dhurate njerez shume persona te pacmueshem.Nje nder keto mrekulli eshte dhe mesues...
paqja
Lloji: Ese filozofike
NE KETO VARGJE PASQYROHET DESHIRA PER NJE JETE ME TE MIRE,NJE JETE NE PAQE,NJE JETE PA LUFTE E KONFL...
Ese
Lloji: Ese argumentuese
Shpeshhere jane bere luftra te pergjakshme, te cilat kane sjelle pasoja te renda:pasoja mendore dhe ...
Cfare ndryshimesh d...
Lloji: Raport
Perdorimi i vazhdueshem prej shoqerise i lendeve fosile sic jane : qymyri,gazi natyror e nafta per p...
Shpresoj se e ardhm...
Lloji: Ese pershkruese
Te gjithe e dime se jeta eshte plot me te papritura dhe sfida. Askush nuk mund ta dije se cfare do t...
Ngrohja globale
Lloji: Ese argumentuese
Te gjithe e veme re rrezikun qe po i afrohet shtepise sone te bukur,por nuk bejme asgje per ta sh...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
8 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.