Atdheu.....Ne kete vend, ne kete atdhe kemi kaluar plot kujtime, hidherime e shume gjera te tjera ama keto kujtime s I kemi kaluar askund tjeter. Ne kete atdhe; te ky dhe; te ky bar qe kemi perqafuar ndjenjat e kujtdo, te cileve i kemi miq ende ne zemren tone. miq qe: I kemi njphur krtu; miq qe mbajne emrin shqipetar;miq te cilet edhe pse largohen nuk e harrojne kurre vendin e tyre. Emigrante te cilet largohen qe ne vogeli por edhe sipas gjuhes qe ata kane mesuarnuk e harrojne kurrre gjuhen e tyre te atdheut.Atdheu eshte..... I vetmi vend qe mua me vjen ndermend sa here shkel ne toke;sa here kujtoj hidherimet e mija; sa here perfshihem ne zemren e dikujt: edhe neqofte se do te humbisja jeten fjala e vetme qe do te thoja do te ishte atdheu.Ne atdhe kam hedhur hapat e pare;ne atdhe kam gjetur miqte e mij me te mire;por ne atdhe edhe i kam humbur ata.
Ndonjehere papergjegjesia shkakton dica shume te rende ne zemren tuaj; te harroni atdhene ; vendin ku keni lindur. Per te gjithe bashkeatdhetaret jap kete mesazh qe asnjehere mos ta harroni atdheun sepse do te kete nje humbje shume te madhe ne zemren tuaj.
Komentoni pak me poshte per cdo verejtje ose dicka tjeter.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Emri:
enki
Email:
enkigjini123@gmail.com
Komenti:
bravo .
Gjithcka qe ke thene eshte e vertet dhe te lumte qe iau kujton njerezve te tjere atdheun e tyre....