Data e postimit: 2017-11-16 17:36:19
Shikime: 4872
|
|
Likes:
3
Dislikes:
0
Titulli:
dashuria
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Nuk eshte gje e lehte te cmojme dashurine.
Ne vend te pare, dashuria ia vlen te cmohet.
oh Dashuri! Ata nuk te kuptojne fare qe thone se embelsia jote eshte e hidhur,kur fryti yt i pasur eshte i tille.
sa asgje me te embel s'mund te kete.
Dashuria eshte burim i kenaqesive,por mungesa e saj eshte burim i dhimbjes.
dashuria eshte e zonja te thyeje levozhgen e forte te UN-it, pasi ajo eshte nje forme e bashkepunimit biologjik ne te cilen jane te nevojshme ndjenjat e njerit qe te plotesohet qellimi instinktiv i tjetrit.
Dashuria eshte forma e pare dhe me e zakonshme e emocioneve qe shpie drejt bashkepunimit dhe ata qe e kane ndier dashurine te cfaredo intensiteti, nuk do te pajtoheshin me filozofine e cila e konsideron se e mira me e madhe eshte te jene te pavarur nga personi qe dashurojne.
Dashuria e vertete eshte zjarr i pashuar, qe ne mendje digjet gjithmone,nuk semuret kurre, nuk vdes kurre, s'ftohet kurre.
"nga vetvetja nuk iken kurre"
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Mikela - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=6040&lloji=Ese+pershkruese
Vepra te ngjashme
Lahuta e malcis
Lloji: Ese pershkruese
Oso kuka ishte djal shkodran. Per sa i perket pamjes se jashtme ai kishte floke te dendur e te zi. M...
|
vdekja
Lloji: Ese pershkruese
vdekja eshte per cdo njeri. cdo kush do te mbylle syte nje dite ashtu sic kan...
|
100 vjet pavarsi
Lloji: Ese pershkruese
Sot qielli eshte me ndryshe
po kendon cdo dallendyshe.
Nje freski zemren ma freskon
per ty toke ...
|
Ja cfar eshte jeta....
Lloji: Ese pershkruese
Ka momente ku une ndihem vertet si tetori. Momente ku rrembyeshem kalojne oret...ecen... shkel gjeth...
|
Endra
Lloji: Ese pershkruese
..Dhe ne ate cast mu shfaqe ti ......
|
pranvera
Lloji: Ese pershkruese
Natyra eshte si nje burim jete.Sa here qe kemi nevoje per dicka ndryshe,per qetesi shpirterore i dre...
|
Natë, 24 dhjetor!
Lloji: Ese pershkruese
Natë, 24 dhjetor 2016,
Një natë e errët dhe e ftohtë dimri. Ashtu ishte edhe nata në të cil...
|
100 vite shtet
Lloji: Ese pershkruese
Me duket enderr, shume larg realitetit, kane kaluar plote 100 vjet! Eshte shkruar aq shume histori p...
|
perrallat jane pasq...
Lloji: Ese pershkruese
Perrallat jane pasqyre e jetessone:
Sa here permendim fjaleni perralle kujtojm shume gjera duke nis...
|
NENE
Lloji: Ese pershkruese
Kte e kam shkrujt per mamin tim dhe kte rast dua tua dedikoj te gjitha mamave shqiptare...
Fjalet...
|
Pushime ne kohe pan...
Lloji: Ese pershkruese
Pushimet verore kete vit kane qene ndryshe nga vitet e tjera,jo vetem per mua por per 'te gjithe'.Ne...
|
"Deshperimi"
Lloji: Ese pershkruese
Ndodh nje cast kur ndihesh i mbyllur ne vetvete e i pashprese..Ne nje cep dhome te erret, te blindos...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|