Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7240
Data e postimit: 2020-05-01 11:08:44
Shikime: 2160
Raporto

Likes: 1 Dislikes: 0

Titulli: Ke qun shok?

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Shoqeria
Autori: Klevisa Manovi
Shkolla: 9-vjecare Kastriot
Klasa: 8
Qyteti: Peshkopi
E-mail: manoviemilio@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Un nuk quj shok ate qe kam ni jet qe e kam njoft e nuk me njeh mire.Une quj shok ate qe nuk mshehet mas krenaris por mos me t'fole i pari qe ti folish ti,une quj shok ate qe nuk struket neper skute hatrit per cdo keqkuptim,un quj shok ate qe e di se do mi mbaje sekretet deri ne frymen e fundit e jo ate qe sa ti kthesh shpinden shkon e ti nxjerr t'tana.Nuk qe quj shok ate qe thot cdo dite se un baj gjithcka per ty por quj shok ate qe nuk e thot kte por pret momentin e duhun per ta ber dhe e ban.E quj shok ate qe jo vetem qesh me mu por edhe qan edhe mshan edhe mbron me tjere.Shok quj edhe ate qe ka interes me mu por shoqnin e mban pa asnji interes.E quj shok edhe ate qe ka interes sepse interesi nuk asht thjesht nji pun e keqe por interesi asht dinjitet,logjike,arsyetim dhe karakter i muhabetit dhe dashnijet.E mos m'thoni se nuk ka shok te till se nese nuk gjen shok t'tille kurkund mos vazhdo te kerkosh per nji t'till por vazhdo me ndryshimin te vetja!Prandaj nese ke nji shok si vedin je njeriu ma i plot,ma i gzum e lumturum n'bote...




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Klevisa Manovi - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Ke+qun+shok%3F/7240


Vepra te ngjashme
dinozauri i vogel
Lloji: Tregim
Nje dinosaur i vogel kerkonte nje shok qe te luante. Dhe ate kafshet kishi frik. Nje dite ai shkoi n...
shoku-shoqja me e m...
Lloji: Hartim
Siq dihet gjdokush ka shok apo shoqe dhe na shkon dita me ta ne shkoll ne ahenge te ndryshme.JETA es...
Viti I Ri
Lloji: Poezi personale
Viti i Ri i jone, Eshte si festa jone, Ne duhet te kenaqemi, Me famije e me shok. Ne i kemi dr...
Ai qe te do vertet
Lloji: Hartim
Nje lot qe te pikon...kur ti lendohesh...kur je e gezuar...kur nuk ndihesh mire..dhe gjithcka tj...
Deshmoret e liris
Lloji: Tregime erotike
Kush i doli trim tokes se d heute Kush e ndoqi rrugen e Skenderbeut Kush e dha jeten e lir te je...
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Mos e bëj një njeri vec si shok ,por edhe si ''vëlla ''...sepse shoqëria mund edhe të zhduket k...
ESE
Lloji: Ese pershkruese
ESE:MATURANTET Te shkruash per nje tem kaq te rendesishme nuk eshte fare e lehte sepse qdo bashki...
libri
Lloji: Pershkrim
libri Librin tim shumë e dua Sepse ai me më mëson Ate qe une dua E kam mik e ka...
Mesuesja ime
Lloji: Poezi dashurie
Mesuesja ime Na mesove, Na edukove, Shok e shoqe, Na gezove....
AI
Lloji: Tekst pershkrues
Ai asht Ai Aj asht bekim prej zotit e fat i jemi Aj asht rrezatus i miresis e reflektim i dash...
Shoqeria jone e ver...
Lloji: Ese argumentuese
Cdo njeri mund te kete nje shoqeri por sa prej nesh e dine nese kjo shoqeri eshte e vertet apo e rre...
Libri shoku im .
Lloji: Analize letrare
Libri eshte shoku im me i mire . E dua .e lexoj dhe ai me jep nje imagjinate dhe aventura tendryshm...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
9 + 10 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.