Mendimet e mia shkuan larg...NUK po gjeja dot rinisjen e tyre..U mundova ... POR me kot ...po e nis me komunitetin ku une jetoj. Jetoj ne nje komunitet qe gjerat ne pergjithesi shkojne mire,packase ka edhe momente ose ngjarje qe prishin rrjedhen e qete te ujit.Pa dashur te kaloj ne politike me duhet te permend nje flale kyce qe permbledh te gjithe kete jete.LIGJI...!!!Ligji,nje rregull qe ndihmon ne plotesimin e te drejtave te njeriut dhe ndeshkon gabimin.Edhe pse nuk jeni dakort se mua,une jam e mendimit se:Lgji ndihmon ne mbarvajtjen e shoqerise, rendesia e tij eshte e paperfillshme.zbatimet e tij gjenden kudo,pa te jeta do te ishte nje kaos i vertete!
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Emri:
mery
Email:
mery@gmail.com
Komenti:
duke qene se kjo 'ese' eshte pershkruese dhe ka teme mbi ligjin , duhet te ishte me egjate dhe ligji te pershkruhej me ne hollesi dhe ne fund ta permlidhje me mendimin ten perfundimtar mbi ligjin. Sipas mendimit tim...
Emri:
andi
Email:
barcelona@hotmail.com
Komenti:
Kot fare me plak ca esht kjo ese dhe nje i klases se 5 e ben me mir me 5 paragraf madje u lode shum nfakt ti je kputur ....