Edukata,arma me e forte me te cilen mund te ndryshojme boten
Edukata me në qëndër njeriun realizon ndërthurjen e personalitetit dhe dinjitetit njerëzor.Ajo na ndihmon te ecim shume para ne jete dhe me me pak probleme.Edukata eshte arma me e fuqishme per te ndryshuar boten sepse edukaten mund ta perkufizojme ne shume menyra si psh.: qe kur jemi te edukuar qdo gje eshte me thjeshte dhe situatat e ndryshme mund ti menagjojme ne menyren me te mire.Njeriu ka nevoje te edukohet gjate gjithe jetes se tij dhe qdo njeri duhet te edukohet per nje jete me te mire dhe probleme. . Edukata eshte qelesi i nje jete begate dhe per ndryshimin e botes. Gjatë gjithë jetës së tij njeriu është përpjekur që të bëjë gjithçka aq mirë sa duhet per nje jete me te mire. Individi në jetë është paraqitur si edukator por edhe si mbartës edukativ.Po ti referohemi edukatës ajo të sjell ndërmend njeriun e përkryer, plot finesë. Por jo ! Unë do të kundërshtoja një gjë të tillë.Duke jetuar në mënyrë të qytetëruar edukata përsos jetën individuale,çdo individ do të tregojë atë “ pak edukatë” që ka. Ai me këtë edukatë shfaqet përpara shoqërisë si një njeri I edukuar.Nuk është pjesë e vështirë shfaqja e individit “ plot edukatë “,por e vështirë është që individi këtë edukatë ta ketë fituar apo ruajtur sepse çdo ditë ai përballet me shoqërinë edhe çdo ditë do I duhej një paraqitje qytetare. . Prandaj edukata e tij vlerësohet ashtu siç ai e paraqet me mangësi, me vështirësi por edhe me plotësi. Unë mendoj se çdo gjë varet nga natyra e njeriut. Cdo individ e përcjell në mënyra të ndryshme edukatën.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!