Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 541
Data e postimit: 2012-11-11 13:59:57
Shikime: 25449
Raporto

Likes: 35 Dislikes: 7

Titulli: Eksperimentet ne kafshe

Lloji: Ese argumentuese
Tema: A duhet te lejohet ekspeimentimi ne kafshe?
Autori: Fabiola
Shkolla: Hydajet Lezha
Klasa: XI
Qyteti: Lezhe
E-mail: reveduciel0002@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Ne te gjithe kemi degjuar apo pare ne dokumetare shkencore,per eksperimentet qe behen ne kafshe te ndryshme.Shumica e ketyre ekspeimeneve behet nga universitetet,kompanite farmaceutike dhe shkollat mjekesore.
Keto eksperimente behen per te studiuar sjelljen e kafsheve ose,sic ndodh ne rastet me te zakonshme,per perfitinim e njeriut.
Por a eshte kjo nje arsye mjat e vlefshme per te justifikuar trajtimin ne kete menyre te ketyre qenieve te gjalla?
Kafshet kane te drejte te jetojne dhe njeriu nuk mund ta ndyshoje kete vetem sepse eshte me i fuqishem dhe thjesht sepse mundet.
Shumica e ilaqeve dhe testimeve te ndryshme kozmetike qe behen ne kafshe nuk eshte e dobishme per periresimin shendetit apo jetes se njerezve.Gjithashtu kostoja e nevojshme per keto ekperimente,per te ushqyer kashet dhe per te krijuar nje ambjent te pershtatshem per ta eshte mjaft e larte.
Eshte e vertete qe testimi ne kafshe jep rezultate me te mira se provat qe mund te behen me makineri te ndryshme.Kjo ndodh pasi edhe pse trupi i kafsheve nuk eshte i njejte me ate te njeriut,provat qe behen ne te tregojne nese nje substance eshte apo jo e rrezikshme per trupin e njeriut .Nga keto eksperimente jane shpetuar jete njerezish,dhe jete kafshesh gjithashtu.
Megjithese esperimentet kane patur disa ane pozitive,efektet ngeative jane me te shumta dhe keto eksperimente duhet te ndalen.Vazhdimi i tyre do te conte ne demtimet e kafsheve dhe deri ne formimin e mutacioneve dhe shkaktimin e vdekjes se tyre.Ka mjaftueshem alternativa te tjera qe mund te perdoren per te provuar efektivitetin e testeve te ndyshem ,te cilat mund te jene edhe me shume efektive.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Fabiola - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Eksperimentet+ne+kafshe/541


Vepra te ngjashme
kafshet shtepiake
Lloji: Ese argumentuese bindese
une mendoj se kafshet shtepiake jane shume te rendesishme per njerezit por prinderit e mi nuk mendoj...
Pse kafshet shtepia...
Lloji: Ese argumentuese bindese
une mendoj se kafshet shtepiake jane te rendesishme per njerezimin perndryshe nuk do ta kishin emrin...
ADOLESHENTI ESHTE S...
Lloji: Ese argumentuese
ADOLESHENTI ESHTE SHERBETOR I MOSHES, APO ESHTE ZOT I VETVETES??... Adoleshenti eshte njeri. Pavare...
Pse kafshet shtepia...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Duke ndenjur shikoj mjedisin ku rrethohet nga shume kafshe shtepiake.Bie ne mendime dhe mendoj : Cfa...
qeni
Lloji: Pershkrim
qeni eshte kafsha ime e preferuar ai eshte kafsha me besnike e njeriut ai nuk te le ne balt dhe te ...
Macja
Lloji: Pershkrim
Kafsha qe une pelqej me shume eshte macja.Ajo eshte kafsha qe un kam me per zemer.Ngjyra e trupit t...
Njeriu eshte kafshe...
Lloji: Ese filozofike
Shprehja e Aristotelit "Njeriu eshte kafshe politike"eshte thene ne menyre aq barbare,por qe ne te v...
Vdekja
Lloji: Ese argumentuese
Vdekja… C’eshte vdekja? Mbarimi I jetes, apo fillimi I nje jete te re? Cdo gje e ka nje fillim ...
gjaegjeze
Lloji: Ese argumentuese
eshte gjaegjeze zinxhir. kini vemendje 1. eshte nje helikopter qe ka brenda 5 tulla. bie 1. sa ngel...
Veprimtaritë brend...
Lloji: Ese argumentuese
Aktivitetet brendashkollore me zgjedhje janë shumë të rëndësishme.Për to diskutohet vazhdimish...
Te shkruajme per ho...
Lloji: Pershkrim
Ne lidhje me hobet, deshirat, nuk eshte se ndryshoj shume nga shumica e moshatareve te mi. Me pelqej...
Zgjedhjet e individ...
Lloji: Ese argumentuese
Cdo njeri kur lind I kanoset nje jete e gjate me zgjedhje e vendime te ndryshme .Kjo ,pasi e...


Komentet e fundit!

Emri: INA
Email: INAANIMAL@gmail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: arbri
Email: arberdoci1@outlook.com
Komenti: mua me vjen keq dhe eshte padrejtesi ndaj natyres keto sende jane anormale
  Pergjigju

Emri: fitore berisha
Email: fitore_berisha@live.com
Komenti: sa keq
  Pergjigju

Emri: selena
Email: selena@yahoo.com
Komenti: ahhh sikur te gjithe te mendonin si ti....ekzistojne pak njerez qe jane te ndjeshem ndaj ketyre situatave.
  Pergjigju
Emri: selena
Email: selena@yahoo.com
Komenti:

Emri: emiljana toska
Email: emiljana toska@yahoo.com
Komenti: ke shume te drejte por shume njerez nuk e kuptojne kete gje
  Pergjigju

Emri: lidia
Email: lidiaanimalgirl@gmail.com
Komenti: ke shume te drejte por njerezit jane te verbuar dhe per jeten e tyre ,shkaterrojne jete te tjera te pafajshme.....ata dine vetem te mbrojne te drejtat e tyre por harrojne te drejtat qe dite per dite po shkelin me kembe
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.