Data e postimit: 2018-02-11 18:35:00
Shikime: 5798
|
|
Likes:
5
Dislikes:
1
Titulli:
Femijeria
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Femijeria ime ka pasur nje subjekt te thjeshte dhe mjaft te zakonshem;nje periudhe e qete, e mbushur me pafajsi, sinqeritet dhe endrra te shumta. Ndoshta duket qesharake por kur isha fare e vogel kisha deshire te behesha princeshe. Sa keq...e zhytur ne ate boten fantastike mendoja se princeshat e kzistonin dhe se nje dite do te mund te behesha edhe une si ato. Keshtu ditet nxitonin te kalonin dhe une nxitoja te rritesha dhe se bashku me mua rriteshin edhe endrrat e mia.Gjithcka behej me serioze dhe reale. Dalengadale une kuptova se ajo bote e magjirave nuk ekzistonte dhe se tashme duhet te perballesha me nje bote sa te bukur aq edhe te eger.Keshtu per tju pershtatur kesaj bote te re ku isha futur endrrat e mia ndryshuan...qenia ime ndryshoi. Per nje moment ndala, veshtrova pas dhe vura re se sa isha rritur...sa kisha ndryshuar. Ajo periudha e pafajsise dhe e sinqeritetit ishte zhdukur per tja lene vendin nje periudhe te mbushur me lumturi, zhgenjime dhe hidherime, por mbi te githa e mbushur me beteja te egra ku une duhet te dal fitimtare ne secilen prej tyre ne menyre qe te nesermen te jem serish i njejti person...
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Xhesika Dedolli - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=6227&lloji=Ese+pershkruese
Vepra te ngjashme
Lumturia
Lloji: Ese pershkruese
I lumtur nuk eshte ai qe e ka me te miren e cdo gjeje por ai qe di te marr me te miren nga gjithecka...
|
Ese pranvera
Lloji: Ese pershkruese
Si qdo femij , edhe un e pelqej po te njejten stin pra pranveren.Sepse ne pranver lulet fillojn te q...
|
thjesht une
Lloji: Ese pershkruese
Une jam une nuk mund te ndryshoj sepse te tjerve nuk mund ti pelqej.Do te bej gjerat qe me pelqejn t...
|
asma
Lloji: Ese pershkruese
Shpirti ne kohen e diktatures me ngjante si nje flete e bardhe e zhgarravitur nga dhimbjet ,torturat...
|
Dashuria
Lloji: Ese pershkruese
Dashuria!..... Sa fjale e degjuar, aq shpesh e permendur..Por a eshte ndalur ndokush ta deshifroje...
|
pushimet e mia vero...
Lloji: Ese pershkruese
Si qdo her tjeter edhe ket vit pushimet i kalova per mrekulli.
Vizitova shum familjar,takova miq te...
|
Udhetimi me klasen(...
Lloji: Ese pershkruese
Javen e kaluar shkuam ne Vlore. Nje dite para isha teper e emocionuar per te shkuar atje. U nisa me ...
|
dashuria
Lloji: Ese pershkruese
Nuk eshte gje e lehte te cmojme dashurine.
Ne vend te pare, dashuria ia vlen te cmohet.
oh Dashuri...
|
tingulli i ziles se...
Lloji: Ese pershkruese
ora po shenonte edhe pak 09 : 35 , po degjoj hapat e zyshes qe zbret per ti rene ziles, po e degjoj....
|
Politika sot,interi...
Lloji: Ese pershkruese
Eshte shume e veshtire te marresh guximin e te shkruash per nje tem kaq te rendesishme,por nganjeher...
|
Ne zemren time jeto...
Lloji: Ese pershkruese
Ne zemren time jeton fjala liri
-Cka eshte liria? Liria eshte nje koncept i veshti...
|
Shoqeria
Lloji: Ese pershkruese
Shoqeria eshte po thuajse gjeja me e vlefshe
Ajo te perkrah,ajo te tregon,a jo te do, pra ruaje sh...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|