Data e postimit: 2020-04-28 21:17:59
Shikime: 4022
Likes:
1
Dislikes:
3
Titulli:
Seksi
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Seksi eshte nje veper e njohur ne dashuri e cila ben fjale per marredhenien e nje cifti ose me shume per te kenaqur veten e tyre ose per te krijuar kolopuca te vegjel . Seksi perfaqeson dashurine e nje cifti qe qien per nje qellim ose thjesht per qef . Kam nje mesazh per te gjithe lexuesit . Qiuni ne pith e ne bythe po cpun kam un me ju . Faleminderit !
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Pllum Pipeio - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Seksi/7233
Vepra te ngjashme
krenar si nje shqip...
Lloji: Ese pershkruese
SHPREHJEN KRENAR SI NJE SHQIPTAR E KANE PERDORUR FRANCEZET QE NE MESJETE,POR JEHONA E KESAJ KRENARIE...
the beautiful of my...
Lloji: Ese pershkruese
Albania is a land full of surprises and also capable of bemused tourists with skeptical. Facing the ...
Durresi
Lloji: Ese pershkruese
Durresi,nje nder mrekullite e bukurise shqiptare, ka se cfare t`u ofroje vizitoreve. Shtirja buze de...
Ne zemra jeton fjal...
Lloji: Ese pershkruese
NE ZEMRA JETON FJALA SHPRESE
Boshlleku,vdekja dhe semundja pu...
vjeshte
Lloji: Ese pershkruese
Me pelqejn ecjet buz lumenjeve e keshtu vendosa te dal me mamin per te ecur . Shinim shum njerz duke...
Ese
Lloji: Ese pershkruese
Ne pranvere lilezojne lulet.Dielli vizellon.Lulet jane te bukura.Pemet lulezojne.Pranvera fillon me ...
Kush jam une?
Lloji: Ese pershkruese
Jeta eshte nje liber I gjate dhe misterioz,me shume kapituj.Cdo kapitull perfaqeson nje nga fazat e ...
Skenderbeu ne syte ...
Lloji: Ese pershkruese
Hero eshte njeriu qe kryen nje akt sublim , vetsakrifikues per nje te mire ne funksion te njerezimi...
Stina e pranveres
Lloji: Ese pershkruese
Pas nje dimri te gjate e te ftohte me ne fund vjen kjo stine e buzeqeshur dhe e ngrohte.Nje stine e ...
....Perditshmeria'
Lloji: Ese pershkruese
Pash shum njerez qe gabuan, por, nuk pash nga ata qe u penduan dhe qe kerkuan falje?
Nuk pash n...
Ne Vlore per shpall...
Lloji: Ese pershkruese
Sot eshte data 28 nentor 1912,eshte nje dite e shenuar per te gjithe shqiptaret anembane,qe e kemi p...
ai mengjes
Lloji: Ese pershkruese
ishte kaq heret dhe e mbaja veten me gariet qe te rrija qofte dhe pak shtrire. e dija qe do degjoja...
Emri:
blerti
Email:
breishaelisjen@gmail.com
Komenti:
posi more shko e nbushu nuk te ka mesuar mami te flasesh mire budall
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Emri:
bukurie qemali
Email:
bukurieqemali@yahoo.com
Komenti:
Shume shume bukur ! Me ke kenaqur dhe jam kam derguar gjith shoqeve te mia qe i pershendes , qe i dua dhe me duan . Je me i miri .
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti