Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2018-02-18 16:21:00
Shikime: 6791
Raporto

Likes: 3 Dislikes: 5

Titulli: Skenderbeu ne syte e ni

Lloji: Analize letrare
Tema: Heroic kombetar
Autori: Megi.B😊
Shkolla: Musine kokalari
Klasa: 9d
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Te quhesh legjende,hero eshte shame per ne por per shqiperine, kombin tone jo sense ne kemi nje person qe na larteson ne nivelin historik dhe ai eshte Gjergj
Kastriot Skenderbeu .Jemi njohur me te qe ne hapat ne vogeli kemi degjuar per historine dhe luftrat, me tej me te medhenj kemi fiksuar figuren dhe pamjen e tij. Shume nje njerez kane pasur deshire per team qene te lire dhe jo te roberuar e tille kjo edhe deshira e Skenderbeuthe e cila ia Dha drew drejtimin dhe profilin e heroit kombetar. Keni degjuar per te se ka nje pamje burrerore me nje hunde te vogel dhe me nje mjeker te gjate. Kam degjuar se kishte dhunti fizike dhe mendore,te cilat I dhane trimeri dhe e quajten bej prandaj ai quhet Skenderbeu. Te gjitha keto me kane Bere pershtypje .Ai u ndesht me ushtrin qe e friksonte shume europen e cila ia doling mbane me stragjedine dhe taktiken e tij dhe kjo mbrojtje I dha erring Hero Kombetar. Ishte ai qe injektoi gjakun e cdo luftetari shqipetar per lirine dhe deshiren per te luftrat. Ai u mesoi se asnjehere nuk humbet nese lufton me zemer, ai u mesoi se duhet te ishin muri I gjalle I shtepive ku jetonin dhe mbi te gjitha u mesoi se bashkimi ben fuqi dhe nuk ka lidhje nese nje ushtri eshte e paisur mire nuk ka rendesi kjo vetem duhet qe ushtria te jete e bashkuar dhe kjo e ben ate qe tu jepte siguri dhe tu largonte friken atyre.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Megi.B😊 - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=6249&lloji=Analize+letrare


Vepra te ngjashme
gjyshja
Lloji: Analize letrare
Gjyshja ime eshte nje grua punetore dhe shume e dashur per mua .Kudo ndjej zerin e saj te embel si d...
22 korriku 2021
Lloji: Analize letrare
22 korriku befasi Po na vin bineqet ne shtepi U gzu shpia u gzu vendi U gzu shpia mrekulli Po ...
sirena
Lloji: Analize letrare
nje sirene e vogel po rinte mbi nje shkemb dhe po shikonte pasqyrimin e perendimit mbi oqean.kur pap...
Këndon Saidja me z...
Lloji: Analize letrare
Këndon Saidja me za ne mal Mendon se spo ndin askush Gjith uçk ja po ndëgjon Sa mir saidj...
dashuria per shoqen...
Lloji: Analize letrare
gjithcka ia nisi me afersin e familjeve tona,,cdo gje filloi nga femijeria jone....edhe vazhdon sot ...
Deshira
Lloji: Analize letrare
Sikur cdo femije, Qe ka shume deshira, Edhe une deshiroj, Te jem me e mira. Deshiroj te jem p...
Kosovarja e vogel
Lloji: Analize letrare
Kosovarja e vogel Kosovarja e vogel Ne luftë ka marrë pjesë Hej të gjith kur na ndëg...
perralla per femije
Lloji: Analize letrare
Hansel dhe Gretel Keta te dy ishin burr dhe grua , nje dite ata kishin ftuar nje mik te rend...
drejt ardhmerise
Lloji: Analize letrare
Nëna Terezë Nje grua e bukur me zemer te madhe nje yll qe shendrit nena terez shqiptare. ...
Dashuria jone per d...
Lloji: Analize letrare
Sot kam nje arsye me shume,sot gjithcka eshte ndryshe!Vrullshem deshiroj te pershkoj cdo pjese qe pe...
Pavarsi
Lloji: Analize letrare
Pavarsi Mirse erdhe ne shtetin ton, Urime per shumë mote Se je shteti ma i ri ne botë,...
NJE DIT E THJESHT
Lloji: Analize letrare
I DASHUR DITAR SOT QE PO TE SHKRUAJ JAM I QET DHE I SHLODHUR POR JA QE NUK JAN TE GJITHA DITET LESHT...


Komentet e fundit!

Emri: anonim
Email: anonimanonimi34@gmail.com
Komenti: mos moj
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 16 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.