Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2017-10-18 20:40:20
Shikime: 5633
Raporto

Likes: 0 Dislikes: 5

Titulli: Nene Tereza

Lloji: Analize letrare
Tema: nene tereza
Autori: eda
Shkolla: ....
Klasa: .......
Qyteti: elbasan
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Nene Tereza eshte krahu qe na tregon drejtimin.... ej prit nje sekonde me vr8 mendove se do shkr ese per nene terezen? jo se nuk dua po pertoj plus qe km shum msime dhe humbas kohe kot duke shkr kte.. ehhh ju zhgenjeva ee? po vl re se kshu e ka jeta nje her do besosh nje her jo po ca ka nene tereza me shum se un e ti nj her. dhe ajo njeri ishte ... mekatare ishte si t gjith njerezit se ter mekatar jemi... un n fakt km enderr t behem misionare se besoj shum ne Zot ^_^... nuk dua te ndjek shembullin e nene terezes sepse ajo eshte vec nje njeri sigurisht me zemer t madhe po un dua qe te ndjek shembullin e Jezusit sepse ai nuk beri asnje mekat ... God bless u!!



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     eda - http://sq.yourliterary.com/vepra/Analize+letrare/Nene+Tereza/5957


Vepra te ngjashme
Korridori i fshehur
Lloji: Analize letrare
Skeda e Analizës dhe Komentit Letrar për tekstin dramatik "Korridori i Fshehur" Titulli: Korrid...
dashiria
Lloji: Analize letrare
dashuri cdo me thene ?nje pyetje e madhe me nje pergjigje shume te vogel. une them se eshte nje ndj...
Skenderbeu ne syte ...
Lloji: Analize letrare
Te quhesh legjende,hero eshte shame per ne por per shqiperine, kombin tone jo sense ne kemi nje pers...
Pricesha dhe ylli
Lloji: Analize letrare
Shumë shumë kohe me pare ishte nje mbreteri me nje mbret dhe nje mbretereshe.Pas disa vitesh mbret...
KUNDRINORI
Lloji: Analize letrare
Kundrinori ne sintakse perben:Objekti qe e merr veprimin e drejtperdrejt te foljes(kallzuesit te fja...
Nena jone
Lloji: Analize letrare
Te duam shume nene pafundesisht nga zemre jone je me e shtrenjta ne bote diamant me rreze drite ...
Ese
Lloji: Analize letrare
Nena eshte njeriu me I shtrenjte ne kte bote. Ajo eshte njeriu qe sa her Humbet te dergon ne rruge...
perralla per femije
Lloji: Analize letrare
Hansel dhe Gretel Keta te dy ishin burr dhe grua , nje dite ata kishin ftuar nje mik te rend...
qyteti im
Lloji: Analize letrare
ne qytetin e memaliajt puna vazhdon pa pushuim per ndertimin e qendres se qytetit tone.nje pune e ma...
28 Nëntori
Lloji: Analize letrare
28 Nentori Flamuri Valon flamuri ne kosovë Shqiponja me dy krena Flamuri kuq e zi N'Kosoven ...
Nena ime
Lloji: Analize letrare
Nena ime e dashur Te dua deri sat vdes E di qe me do mua Andaj pergjigjje nuk pres Kur ti ...
Poezi
Lloji: Analize letrare
Vij nga shkolla, Shkoj ne shtepi., Ne fillim takoj, Prinderit e mi. Lodhem, merzitem, Mami me...


Komentet e fundit!

Emri: besi
Email: besi.jagodi@email.com
Komenti: hej zot acaruse
  Pergjigju
Emri: eda
Email: eda.kemi@hotmail.com
Komenti: ca t duket acaruse??

Emri: besi
Email: besi.jagodi@email.com
Komenti: whatt??!
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 16 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.