Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 8163
Data e postimit: 2023-10-01 12:11:05
Shikime: 749
Raporto

Likes: 0 Dislikes: 0

Titulli: Ese filozofike:Unë nuk di asgjë përveç paditurisë sime

Lloji: Analize letrare
Tema: Unë nuk di asgjë përveç paditurisë sime
Autori: ANONIM
Shkolla: ______
Klasa: _______
Qyteti: ________
E-mail: user123@email.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Unë nuk di asgjë, përveç paditurisë time

Në ndërlikimet e jetës, e njohja e vërtetë fillon me një pranim të ndërgjegjshëm të paditurisë sonë. "Unë nuk di asgjë" është një deklaratë që na çon drejt një udhëtimi filozofik të thellë. Kur e pranojmë këtë fakt, ne hapim derën për të eksploruar më tej.

Padituria jonë është e kufizuar dhe e fragmentuar. Edhe pse mund të kemi fituar njohuri në fusha të ndryshme, gjithmonë mbetet më shumë për të mësuar. Ky është një aspekt themelor i filozofisë: njohja e kufizimeve tona dhe dëshira për të zgjeruar horizontet e dijes sonë.

Nëse nuk dimë asgjë, a është dija e mundshme? Filozofët përpjekën t'i përgjigjen kësaj pyetjeje nëpërmjet debatit mbi natyrën e dijes dhe të vërtetësisë. Nëse padituria është një qasje relative e realitetit, a mund të arrijmë ndonjëherë në një "diçka të vërtetë"?

Dhe pastaj vjen pyetja filozofike më thelbësore: Çfarë është që nuk dimë? Një botë e panjohur po na pret jashtë kufijve të dijes sonë. Në këtë hapësirë të paexploruar, filozofia na inkurajon të kërkojmë për të kuptuar më mirë veten, të tjerët dhe botën në të cilën jetojmë.

Në fund të fundit, pranimi i paditurisë sonë është hapi i parë për një zhvillim personal dhe filozofik të thellë. Njësoj si Sokrati, që thoshte: "Unë di vetëm se çfarë nuk di", dhe ky është fillimi i vërtetë i njohurisë. Duke pranuar se nuk dimë asgjë, ne bëhemi më të hapur ndaj mësimeve të reja dhe kuptimit të thellë të jetës.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     ANONIM - http://sq.yourliterary.com/vepra/Analize+letrare/Ese+filozofike%3AUn%C3%AB+nuk+di+asgj%C3%AB+p%C3%ABrve%C3%A7+padituris%C3%AB+sime/8163


Vepra te ngjashme
Alegoria e shpelles...
Lloji: Ese filozofike
Alegoria e shpëllës së Platonit është një prej teksteve filozofike më të rëndësishme të h...
E vërteta e kësaj...
Lloji: Ese filozofike
Të gjithë të vërtetat kuptohen,por e vërteta e jetës është një enigmë e vërtetë.Është ...
Dalja e njeriut nga...
Lloji: Ese filozofike
Vendi i Diturisë
Lloji: Ese argumentuese
Shkolla është vendi i diturisë.Vendi ku nga mësuesit tanë kemi mësuar shkronjën e parë të a...
Ese: Rëndësia e f...
Lloji: Ese argumentuese
Filozofia na ka pajisur me disa nga idetë më të rëndësishme dhe me më shumë ndikim në histor...
E vërteta
Lloji: Ese shpjeguese
Në pritje të së vërtetës E vërteta është një shpresë e humbur, është një drite e vog...
Nje mik i vertete n...
Lloji: Ese argumentuese
Secili prej nesh ka shokë e shoqe. Marrëdhënia jonë me çdonjërin prej tyre është e ndryshme....
Fatin e kemi vetë ...
Lloji: Ese argumentuese
Njerëzit janë mjaft të ndryshëm me njëri-tjetrin duke u bazuar në pikëpamje.Ai e shikon botë...
Funksioni i dyfisht...
Lloji: Analize letrare
Refleksioni filozofik është një proces mendimi dhe analize që synon të kuptojë thelbin e pyetj...
Vlera e jetes njere...
Lloji: Ese argumentuese
Jeta njerëzore është me të vërtetë një dhuratë shumë e çmuar. Çdo moment i jetës njerëz...
Një botë pa ligje
Lloji: Ese shpjeguese
Siç e dimë,ligji është drejtuesi i mënyrës sonë të jetesës dhe i mënyrës sonë të të me...
Një botë pa ligje
Lloji: Ese shpjeguese
Siç e dimë,ligji është drejtuesi i mënyrës sonë të jetesës dhe i mënyrës sonë të të me...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 3 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.