Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2018-03-03 09:19:37
Shikime: 13607
Raporto

Likes: 9 Dislikes: 2

Titulli: Njeriu duhet te jete i pervatitur mire per cdo hap ne jete dhe per kete duhet te luftoje me veten dhe ambicjet e tij

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Njeriu
Autori: Gloria
Shkolla: Liko kostandini
Klasa: X4
Qyteti: Fier
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Eshte ironike menyra se si njerzit perpiqen te krijojne vetveten e tyre.cdo gje eshte pjese e karakterit personal te njerzve.qe ne femijeri mesohemi me rrezikun dhe menyren se si te pershtatemi me te.duke u rritur njeriu duhet te jete i pergatitur per cdo stuhi te cilen jeta ia servir.
Ambicja lidhet shpesh me suksesin.por nje njeri ambicjoz mund te jete i motivuar te perdor arrogancen,ligesine per te arritur sukses.kjo menyre "luftuese" nuk eshte e mire nese personalitetin e krijon duke shkelur te tjeret.
Ambicja eshte ai synim qe ti i ve vetes per te arritur ate qe do.Kjo duhet te arrihet duke mos lenduar te tjeret apo duke mos i privuar ata te arijn suksesin e tyre.jeta nuk eshte gjithmon vetem sukses.nje njeri ambicjoz duhet te dij te pranoje edhe humbjen,duhet te dij te dashuroje,te fal,te ndjej gezim hidherim etj.duhet te mos ket frik nga sfidat dhe te perjetoj cdo emocion ashtu si jeta ia servir.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Gloria - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=6284&lloji=Ese+argumentuese


Vepra te ngjashme
E dua gjuhen time
Lloji: Ese argumentuese
Jeta na sjell shume te papritura,ndonese fati eshte ai qe vendos per jeten tone. Ne jete kemi ar...
Pse kemi frikë nga...
Lloji: Ese argumentuese
Shumë njerëz në varësi të karakterit të tyre dhe të rrethanave shoqërore janë të prirur t...
Tiranet dhe heronjt...
Lloji: Ese argumentuese
Harmonia dhe perpasja, paqja dhe lufta. Eshte pikerisht kjo antiteze qe ka lindur bashke me njerezim...
Gjakmarrja plage e ...
Lloji: Ese argumentuese
“Gjakmarrja” problem,pengese e shoqerise tone.Ajo eshte nje fenomen mjaft I perhapur po aq shume...
atdheu
Lloji: Ese argumentuese
Pse pikërisht unë ?pse jo ti... Sa herë mendoj .nuk mund të sillen ...
Vetmi :(
Lloji: Ese argumentuese
Te jesh i huaj, i vetem, a eshte e njejte me te qenin i vecante? Kesaj pyetje do te mundohemi t’i...
Krenar qe jam shqip...
Lloji: Ese argumentuese
te gjithe shqiptaret rralle e shprehin dashurine per vendin e tyre si edhe krenarine qe ndien per te...
pylli i masakruar
Lloji: Ese argumentuese
Ne duhet ti mbrojme pyjet sepse ato na japin oksigjen,njerezit bejne shume gabim qe i presin pyjet p...
SHQPERIA C'KA QENE,...
Lloji: Ese argumentuese
"Shqiperia c'ka qene,c'eshte,c'do behet" Shqiperi vend i ...
Thënie të mencura
Lloji: Ese argumentuese
Burrëri është ta mbrojmë atdheun ! Ai që duron ,cdo herë fiton ! ...
Dhimbja dhe lumturi...
Lloji: Ese argumentuese
Jeta eshte e ndryshme per te gjithsecilin,ku gjithsecili duhet tta jetoje ate ne menyren e tij.Ama j...
ndikimi i interneti...
Lloji: Ese argumentuese
Ndikimi i intenetit ne detyrat e shtepise Kush eshte ai nxenes qe eshte ulur per te ber...


Komentet e fundit!

Emri: army-bts
Email: nergutioliverta12@gmail.com
Komenti: shume bukur
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
8 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.