Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 1096
Data e postimit: 2013-04-04 01:18:38
Shikime: 22746
Raporto

Likes: 26 Dislikes: 3

Titulli: Bota Ime Perfekte

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Bota Ime Perfekte
Autori: Dorina.D
Shkolla: Art Institute of Philadelphia
Klasa: 1 Year
Qyteti: Philadelphia
E-mail: dorina-pogradec@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Nese une per nje moment do te kisha fuqine per te udhehequr boten, atehere ne boten time perfekte nuk do ekzistonte as pasuria me bollek as varferia dhe mjerimi, sepse kam pare se si disa qenie njerezore jetojne ne kondicione johumane, nderkohe qe te tjere ne lluks te tepert.
Jane dy pole krejt te kunderta.
Une do te dizenjoja nje bote qe ka nje ekuiliber, ku te gjithe njerezit te kishin gjithcka qe ju duhej ne kondicione optimale.

Ne boten time perfekte nuk do te ekzistonte analfabetizmi sepse injoranca dhe mungesa e arsimimit te con ne dhune. Ne kete bote disa studiojne dhe disa jo, kurse ne boten time te gjithe do te studionin, do te beheshin doktoret e dijes.

Ne boten time perfekte nuk do ekzistonte papunesia sepse kjo gje con ne nje vetevleresim te ulet te vetes, te perjashton nga shoqeria dhe te con ne nje gjendje keqesuese, mbi te gjitha nese ka kohezgjatje. Te thone I deshtuar edhe pse brenda teje ti e di qe nuk eshte keshtu dhe qe ka shume persona te papune te cilet kane talent, vlera dhe morale qe jane te pallogaritshme. Por, keshtu eshte kjo bote materialiste. Per mua do te ekzistonte liri ekonomike, kohe, pasioni, dhe kreativiteti. Ajo qe do te na pelqente do te ishte kompania jone dhe kjo te na lejonte qe te kishim nje jete me cilesi me te mire.

Ne boten time perfekte nuk do te ekzistonin femijet e braktisur por femijet e lindur ne gjirin e nje familje te bukur, te mbushur me dashuri.

Ne boten time figura e nje nene te vetmuar nuk do te ekzistonte, sepse femijet jane te dy personave. Do te kishte baba dhe mama te cilet do te kushtonin jeten vetem per femijet e tyre. Do ti drejtonin ata ne rrugen e drejte dhe do tju mesonin vlerat dhe moralet kryesore te jetes.

Ne jeten time perfekte nuk do te ekzistonin semundjet, por persona te shendetshem dhe te forte dhe me lejen e zotit do te ekzistonte jeta e perjetshme.

Ne jeten time perfekte nuk do te ekzistonte pushteti dhe lakmia e politikaneve te kombeve, por persona te urte dhe inteligjente, me zemren e mbushur me meshire dhe dashuri te thelle per te afermit e tyre.

Ne boten time perfekte do te kerkoja Zotin te zbrese nga qielli dhe te banoje ne toke me nesh, fizikisht dhe shpirterisht, qe cdo mengjes ne kohen e zgjimit te shikoja ndricimin e syve te tij dhe shkelqimin e shpirtit te tij qe na drejton te jetojme cdo dite.

Ne boten time perfekte do te mesoja cdo qenie njerezore qe te shkeputen nga te mirat materiale, padurimi, lakmia e parave, dhe krenaria sepse te gjitha keto ndjenja jane shkaterruese dhe na ndajne nga lumturia e vertete.

Bota perfekte ekziston..Gjithcka varet nga mendimet e zemrave tona. Lumturia dhe gezimi gjendet ne secilin prej nesh...



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Dorina.D - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Bota+Ime+Perfekte/1096


Vepra te ngjashme
Te gjitha do te sh...
Lloji: Ese argumentuese
Te flaesh per kete teme sot une e kam shume te veshtire ndoshta sepse jam akoma nje vajze qe nuk jam...
Ne jemi ne Toke per...
Lloji: Ese filozofike
Ne jemi ne Toke per te... Ne jemi ne Toke per te jetuar ? ... Jo Ne jemi ne Toke vetem e vetem pe...
mireseerdhe ne zemr...
Lloji: Romane
parathenie:"jeta eshte e shkurter dhe plot te papritura ".Keto fjale jane pak per ta permbledhur te ...
Bota ime imagjinare...
Lloji: Pershkrim
Sa here qe shtrihem ne shtratin tim te ngrohte mbyll syte dhe me ze gjumi.Pas pak minutash une shiko...
Proud to be me!
Lloji: Ese argumentuese
Te ndihesh pozitive??? Uff..ndonjehere duket sikur eshte kaq shume e veshtire.kur je e rrethuar nga...
Familja
Lloji: Ese vleresuese
E vetmja lidhje perfekte! FAMILJA ! Familja eshte e vetmja lidhje perfekte.Familje do te thote ba...
ʹʹBota eshte nje ...
Lloji: Ese argumentuese
Bota eshte hapesira e pafundme ku ne lindim,jetojme,vdesim. Cdo njeri e shikon boten me nje sy tjet...
Kush jam une?
Lloji: Ese filozofike
Si cdo qenie qe jeton ne cdo vend,edhe une jam si ajo,jam nje shpirt i lire qe fluturoj per te gjetu...
Kush jam une?
Lloji: Ese argumentuese
Si cdo qenie qe jeton ne cdo vend,edhe une jam si ajo,jam nje shpirt i lire qe fluturoj per te gjetu...
Kam vendosur te ndr...
Lloji: Ese filozofike
Koha fshin gjithcka , madje edhe identitetin e vertete te nje humani . jeta eshte e tille ,, e vesht...
Udhetim Imagjinar n...
Lloji: Ese pershkruese
“Udhetim Imagjinar ne Kohe” Jam duke udhetuar me imagjinaten time ...
Udhetim Imagjinar N...
Lloji: Ese pershkruese
Jam duke udhetuar me imagjinaten time nje nje vend te ngjashem po krejt ndryshe vendit ku jetoj. Jam...


Komentet e fundit!

Emri: make
Email: areldocelami@hotmail.com
Komenti: shum bukur bravooo ke dor per shkrime
  Pergjigju

Emri: innaa
Email: ajo.vajza@alblove.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: innaa
Email: ajo.vajza@alblove.com
Komenti: e bukur
  Pergjigju

Emri: innaa
Email: ina.ina@gmail.com
Komenti: e bkr
  Pergjigju

Emri: xhensi
Email: hejsonxhensi@live.com
Komenti: uaa bre lal more 10 kpjova kteee uaa mos trregoni kujt PP
  Pergjigju

Emri: Vojsava
Email: Vojsavalikmeta@yahoo.com
Komenti: Shume e bukur
  Pergjigju

Emri: ilva
Email: hejsonxhensi@live.com
Komenti: kot
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 16 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.