Data e postimit: 2018-10-07 19:42:48
Shikime: 4131
Likes:
2
Dislikes:
0
Titulli:
Pendimi!
Lloji:
Ese shpjeguese
Tema:
...
Autori:
xxx
Shkolla: xxx
Klasa: 10
Qyteti: Pej
E-mail:
Email eshte i fshehur!
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Gjdo njeri gabon dhe pendohet por, thon se njeru mëson nga gabimet. Po jeriu mëson nga gabimet por nuk mund ti harroj ato,gjëja me e mir esht te mos ndihesh i\e penduar. Njeriu ec me kohen mësohet nga shum sfida qe jeta ka per ju. Sfidohuni mësohuni por asnjeher mos jetoni me te kalaren , lëreni te kaluaren te shkoj mendoni per te ardhmen tuaj se si do ta kaloni. Jeta është shumë e shurt mos lejo qe ajo të shkoj pa arritur qellimet e tua. E ardhmja juaj varet nga ju mundohuni per te mir do behet mire.Jetoje jeten ashtu siq dëshiron bëhu vetvetja...
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
xxx - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=6484&lloji=Ese+shpjeguese
Vepra te ngjashme
Abuzimet
Lloji: Ese shpjeguese
Abuzimet :
LLOJET E SAJA JANË : Abuzimet fizike ,adoleshente ,fëmijët dhuna në familje, dhuna...
Une Kam Nevoje Per ...
Lloji: Ese shpjeguese
Ne jete njeriu meson te lind,meson te jetoje dhe gjate gjithe jetes se tij,ai ka nevoje te dije kup...
harry potter dhe gu...
Lloji: Ese shpjeguese
harry potter ishte nje djale jetim pasi prinderit e tij kishin vdekur nga magjia e keqe e voldemorti...
Kura e lirise-Dashu...
Lloji: Ese shpjeguese
Sipas nje perfukizimi sociologjik liria ime mbaron aty ku fillon liria e tjetrit. Jam shume dakort m...
Parapelqej miresin...
Lloji: Ese shpjeguese
Sikur njeriu te dinte se qfare eshte miresia nuk do te ekzistonte dhuna, nese njeri kerkone ndjese d...
juda makabe
Lloji: Ese shpjeguese
drama juda makabe ka rreth 750 vargje .gjergj fishta ishte gjeni.ai edhe prej sitatave te veshtira u...
ese :Romeo dhe Zhu...
Lloji: Ese shpjeguese
Gjate rrjedhes se viteve nuk kane munguar asnjehere mosmarreveshjet dhe konfliktet e ndryshme midis ...
Nene mos qaj
Lloji: Ese shpjeguese
Nene mos qaj mos ma dhuro lotin edhe mua mos lejo te lendohet zemra ime nene fjalet per ty nuk mund ...
Me lini te flas
Lloji: Ese shpjeguese
Te gjithe njerezit lindin te lire e te barabarte . Te flasim ate cka ne mendojme,pra te kemi liri fj...
Ese per lirine
Lloji: Ese shpjeguese
Shumica e njerezve nuk e duan vertet lirine,sepse liria kerkon pergjegjesi dhe shumica e njerezve k...
Ju flet TOKA
Lloji: Ese shpjeguese
Përshendetje .Unë jam planeti Tokë sic më njihni .Aju shkon dot mendja se pse po flas me ju?Di...
perkufizimi i dashu...
Lloji: Ese shpjeguese
Te jem e sinqerte eshte pakez e veshtire per mua si nja adoleshente 17 vjecare ta perkufizoj ndjenje...
Emri:
evisa
Email:
evisacelami@gmail.cm
Komenti:
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti