Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7794
Data e postimit: 2021-11-30 18:43:53
Shikime: 1627
Raporto

Likes: 3 Dislikes: 0

Titulli: Ora e matematikes

Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Ora e matematikës
Autori: Valdrina Hafizi
Shkolla: Shkolla Fillore Prof.Ibrahim Kelmendi
Klasa: 5
Qyteti: Preshevë
E-mail: valdrinahafizi731@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Sot ishte dita e parë e shkolles.Ora parë ishte matematikë.Atë orë kishim përseritje.
Kisha mësuar mirë dhe isha e sigurtë qe do i kuptoja të gjitha.Në këtë moment erdhi mësuesja.Duartë e mia filluan të dridheshin dhe zemra kërcente.Ajo tha:Kush do më tregoj se çka kuptojmë me vetinë asociative?Dërgova doren lartë,dhe mësuesja më dha leje të flas.Zëri mu ngjir,dhe përgjigja që doja mu largua nga mendja.Njësoj sikur të hedhesh një gur të vogël në një gropë të thellë.Isha hutuar në këmbë duke menduar përgjigjen.Por siç dukej guri nuk dilte nga gropa vetë.Kështu dikur mu kujtua përgjigja.Por në atë çast ishte shumë vonë.Përgjigjja ishte dhënë.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Valdrina Hafizi - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+shpjeguese/Ora+e+matematikes/7794


Vepra te ngjashme
Mesuesja ime e pare
Lloji: Ese argumentuese
Më kujtohet mesuesja ime e pare !Isha shumë e vogel kur pata kuptuar se duhej që të shkoja në s...
''Udhëtimi i ëndr...
Lloji: Pershkrim
Ishte e martë . Kur hymë brenda në shkollë drejtori po na priste pak me lart aty tek shkallet ...
nxenesit e vegjel
Lloji: Ese pershkruese
nje dite na erdhi shtatori dhe nxenesit e vegjel hyne ne shkolle ne mesin e tyre isha edhe une. me d...
krahasimi im
Lloji: Hartim
ISHTE NATE ,NUK ISHTE DITE.FILLOVA TE MENDOJA PER MENDIMIN TIM.NATA NUK ME LEJONTE.SYTE ME ISHIN ERR...
Ishin Dy Femije qe ...
Lloji: Ese argumentuese
Ishin dy fëmije që nuk i kishin prindërit, ata ishin shumë të mençur dhe një ditë shkoi agim...
Nje faqe ditari
Lloji: Leter
E hënë 19/03/2018 I dashur ditar Ja ku po takohemi sërisht pas kaq shumë vitesh. Jam ulu...
Ëndrra e keqe
Lloji: Rrefenja
Një ditë isha duke shkuar në pyll me familjen.Papriturnjë pjesë e pyllit mori flakë.Më saktë...
Ënderr ti jeto
Lloji: Analize letrare
Mengjes është sot!Dielli zbardhi mengjeset ,nje hije paska rënë mbi malet me deborë.Kjo natyrë...
Me shoqen time
Lloji: Tregime erotike
Isha nje dite une vetem ne shtepi. Nuk kisha cfare te beja dhe vetem rrija kot ne kompjuter.Dhe ne a...
museesi im i pare
Lloji: Ese pershkruese
Më kujtohet mësuesi im i parë Isha shumë e njomë kur pata kuptuar se duhej që të shkoja në ...
DEGJO ZEMRËN TENDE
Lloji: Ese pershkruese
Fillova ta kërkoj dike, dike që do me dojë, dike që me të mund të flas lirshem, dike që ta fi...
Nëna dhe mësuesja...
Lloji: Poezi dashurie
Nëna dhe mësuesja ime Nënën time shumë e dua sepse kujdeset fort per mua, më zgjon ...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.