PASQYRA
Për njeriun e sotëm,i cili është mësuar qe ta shohe imazhin e tij në kamera,fotografi dhe televizion,është shumë e vështire që të mendojë se si mund të bëhej më parë pa të. Duke e parë veten në pasqyrë secili prej nesh shikon dhe njihet me personalitetin dhe indetitetin e tij.Pasqyra na tregon dicka nga vetja jone të cilën ne nuk mund ta shohim,si fytyren dhe shprehjet emocionale.Përvec kesaj ajo na jepe idene e pafundesise.Edhe nese e shohim pasqyren ne kuptimin me te thjeshte te saj,te ate te nje mjeti qe na sherben thjesht per te na treguar pamjen e jashtme perseri kjo fjale ka nje kuptim te gjere.Nje aspekt tjeter i kesaj fjale eshte lidhja shpirterore me pamjen fizike.Pasqyra ne shume raste eshte perdorur si simbol i pastertis fizike dhe i pastertis shpirterore.Por ndonjehere dhe si simbol i egoizmit dhe i dashurise se tepruar qe njeriu ka per vetveten.Per mua kjo gje s eshte e vertete.Te shikohesh ne pasqyre do te thote qe ti je nje njeri qe te pelqen e verteta,sepse pasqyra nuk genjen.Ajo tregon gjithmone te verteten.Tregon gjithmone reflektimin e pamjes dhe te shpirtit tone.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Emri:
almena
Email:
almi@live.com
Komenti:
shume e buuuuuuuuuuuuuuuuuuukkkkur shpresoj qe ti pelqeje zyshes por eshte si nje ese pershkruese hahahaha ti e di vete personalisht une nuk e di hahhhhhahhahahahhaaaa shaka jo seriozisht i love innnnnnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa a me ka marre malli shum je shume e mire best friend