Toka është planeto i vetëm në sistemin Diellor me atmosferë të qëndrueshme,ujë të bollshëm,dhe me prani të oksigjenit.Është planeti i vetëm ku ka jetë.Ne duhet të jemi mirënjohës për këtë fakt.Por sot,ndoshta dhe më shumë se dikur,po flitet për ruajtjen,mbrojtjen,respektin dhe kujdesin që duhet të kemi ndaj tij.Kjo vjen pas abuzimeve dhe shfrytëzimeve të shumta që janë bërë nga njeriu në kurriz të Tokës.Ne mund të nisim një kapitull të ri për të korrigjuar gabimet e së kaluarës.Është e vështirë,por jo e pamundur.Çdokush mund të kontribuojë në ruajtjen e ekosistemit.Duke mbjellë pemë,ne ndihmojmë në pastrimin e ajrit me oksigjen dhe në mbarëvajtjen e mjediseve jetësore.Riciklimi është një mënyrë goxha efikase në eleminimin e mbetjeve.Duke përdorur energjinë e rinovueshme,në vend të naftës dhe qymyrgurit,ne reduktojmë ndotjen e shkaktuar nga këto lëndë djegëse.Pastrimi kolektivisht i hapësirave të mëdha si :plazhe,lagje,shkolla nxit punën në grup.Por ne i bëjmë një nder të madh planetit tonë.Gjithashtu ne mund të angazhohemi në fushata sensibilizuese kundër shkatërrimit të mjedisit.Toka është shtëpia jonë.Prandaj,çdo kontribut,qoftë edhe shumë modest,mund të bëjë ndryshimin.Neil Armstrong ka thënë:Një hap i vogël për njeriun,një hap i madh për njerëzimin.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Kevin Çika - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=6829&lloji=Ese+shpjeguese
Vepra te ngjashme
Heroizmi i Vertete
Lloji: Ese shpjeguese
Heorizmi eshte nje perpekje e shquar qe tregon guxim dhe virtyte. Heroizmi I ben njerezit qe te kry...
8 marsi
Lloji: Ese shpjeguese
8 Mars.
Nje dite qe mbart respekt,dashuri te pafund,per ato qe na dhane jete nga jeta e tyre.Per at...
Njeriu ne jete ka n...
Lloji: Ese shpjeguese
Dashuria eshte ndjenja me e bukur dhe me fisnike qe buron ne shpirtin e paster te nje individi. Une ...
Ji vetvetja
Lloji: Ese shpjeguese
Te jesh vetvetja do te thote te kesh besim ne veten tende,te sillesh ashtu sic e ndjen dhe te mos sh...
Vendlindja
Lloji: Ese shpjeguese
Vendlindja
E dua vendlindjen
Ku u Linda e u rrita
E dua vendlindjen
Kurr nuk soset dita
...
Sakrifica
Lloji: Ese shpjeguese
Njerëzit,ashtu si të gjitha gjallesat e tjera,lindin të lira,pa kufizime morale ose ekonomike.Ajo...
vjeshta stina ime e...
Lloji: Ese shpjeguese
Mua stina e vjeshtes me pelqen shum sepse nga vapa e adhe fillon te fryej nje fllad i vogel,rezet e ...
Ese për Atdheun
Lloji: Ese shpjeguese
Shqipëria,ndonëse një vend i vogël ka arritur të përballojë shumë armiq.Më përpara populli...
sjellja ime ne rrug...
Lloji: Ese shpjeguese
Rruga, trajektorja qe ne bejme cdo dite, qe ecim mbi te. Ne kete e quajme gjithmone pozitive pa rrez...
Mengjesi i vitit te...
Lloji: Ese shpjeguese
Mezi e prisja diten e vitit te ri edhe ate nate kur rashe per te fjetur e mendoja kete... Kur u z...
Te drejtat e femije...
Lloji: Ese shpjeguese
Me lejo te flas ,pse me mundon !Eshte e drejta ime ajo qe me ben te bertas dhe cdo gje brenda meje ...
E kaluara ne kujtes...
Lloji: Ese shpjeguese
Filloj te futem ne kujtime e te mendoj te kaluerën .çastet e mira e ato te keqija ,ato per mua kur...
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!