Data e postimit: 2018-10-07 19:42:48
Shikime: 4110
Likes:
2
Dislikes:
0
Titulli:
Pendimi!
Lloji:
Ese shpjeguese
Tema:
...
Autori:
xxx
Shkolla: xxx
Klasa: 10
Qyteti: Pej
E-mail:
Email eshte i fshehur!
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Gjdo njeri gabon dhe pendohet por, thon se njeru mëson nga gabimet. Po jeriu mëson nga gabimet por nuk mund ti harroj ato,gjëja me e mir esht te mos ndihesh i\e penduar. Njeriu ec me kohen mësohet nga shum sfida qe jeta ka per ju. Sfidohuni mësohuni por asnjeher mos jetoni me te kalaren , lëreni te kaluaren te shkoj mendoni per te ardhmen tuaj se si do ta kaloni. Jeta është shumë e shurt mos lejo qe ajo të shkoj pa arritur qellimet e tua. E ardhmja juaj varet nga ju mundohuni per te mir do behet mire.Jetoje jeten ashtu siq dëshiron bëhu vetvetja...
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
xxx - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+shpjeguese/Pendimi%21/6484
Vepra te ngjashme
Ku jeni o trima!?
Lloji: Ese shpjeguese
Ku jeni o trima? Pse sot nuk jeni ne mesin tone? A nuk po e shihni qe ne sot kemi feste? A nuk e din...
Paqja
Lloji: Ese shpjeguese
Paqja...
Te gjithe njerzimi kemi menduar ndonjeher per kete teme "Paqen".Paqja eshte nje lloj mirku...
dua te jem i lire t...
Lloji: Ese shpjeguese
te gjite jemi individe dhe duam te jemi te lire te flasim, shpesh kjo e drejte na cenohet dhe ndonje...
Abuzimet
Lloji: Ese shpjeguese
Abuzimet :
LLOJET E SAJA JANË : Abuzimet fizike ,adoleshente ,fëmijët dhuna në familje, dhuna...
ne dhe europa
Lloji: Ese shpjeguese
EVROPA.Sa here qe e degjoj kete emer ne mendje me vijne shume vende te evropes .Nje kontinent i cili...
pse jemi ndryshe
Lloji: Ese shpjeguese
po te pyesesh nje njeri te varfer per ca ke me shum nevoj ai do te pergjigjet kam nevoj per ushqim
...
don kishoti i mance...
Lloji: Ese shpjeguese
Për të kuptuar Don Kishotin e Sanço Pançën, duhet të kuptojmë mirë klasat shoqërore spanjol...
"Zgjohem plotesisht...
Lloji: Ese shpjeguese
Gruaja,nje qenie njerezore,nje nene e palodhshme dhe nje shoqe jete.Nje person qe te drejtat e saj n...
Individualizmi
Lloji: Ese shpjeguese
Individualizmi shfaqet ne menyra te ndryshme ne rende te ndryshme shoqerore.Diku me e kontrolluar dh...
Vesi,nje semundje e...
Lloji: Ese shpjeguese
Te pasurit nje ves do te thote te kesh nje te mete te madhe,te cilen eshte thuajse e pamundur ta ele...
grua e gurezuar mes...
Lloji: Ese shpjeguese
Nje pamje permes se ciles tregohet nje grua e gurezuar mes hirit dhe llaves se vullkanit Vezuv trego...
ese gjuha indetit...
Lloji: Ese shpjeguese
Gjuha eshte nje mjet komunikimi shume i rendesishem per nje komb pasi cdo komb ka flamurine e tij s...
Emri:
evisa
Email:
evisacelami@gmail.cm
Komenti:
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti