Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6307
Data e postimit: 2018-03-15 14:43:48
Shikime: 3354
Raporto

Likes: 3 Dislikes: 1

Titulli: Mendo

Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Pa Titull
Autori: Lauresa selimi
Shkolla: Petro Nini Luarasi
Klasa: 9
Qyteti: Malishev
E-mail: lauresa.985@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Gjithqka kuptova.
Gjithqka mora vesh.
E kuptova pse ika.
E kuptova pse ika pa thene asnje fjale te kuptoje mirpo nuk kishe nevoj te ikje ashtu pa pritmas.
E kuptojj se ndihesh,e kuptoj qe gjitha keto i bene ngaqe je i detyruar,e kuptojj pse nuk buzeqesh ,e kuptoj qe e ke nje plag ne SHPIRTIN tend,mirpo besoj qe sja vlen sepse duhet te jesh i lumtur te pakten edhe ti e MERITON kete.
Ke nje JETE para teje e cila te pret,ende gjysmen e disa gjerav qe si ke shijuar,keshtu t'pakten mundohu ti arrish ato dhe ne fund do e kuptosh qe kam pasur te drejt.
E di qe ndonjeher per disa gjera njeriu ka nevoje te flas me dike.
Ndoshta ti kete se di mirpo un kete po e pres prej teje,gjithmon do jem ajo qe do ndegjoje,deri ne oret e vona te mengjesit,nuk kane rendesi oret per mua nese t'pakten ti ndjehesh MIRE, ti ke nevoje per shume gjera,ndoshta ke nevoje qe gjithqka t'ja fillosh nga e para mbase do ishte mire per TY por do ishte mire edhe per personat qe ty te rrethojne.
E di qe ndonjeher njeriu nuk e ndjen veten te sigurt .
E di qe ndonjeher njeriu nuk din si te sillet me jetenn.
E di qe ndonjeher njeriu ka nevoje per pak dashuri t'pakten UNE keshtu mendoj thone se po te gjesh njeriun e ZEMRES te ben mire.
Nuk je i vetmi ti qe nuj ndjehesh mire me jeten ,mbase dhe disa tjer ndihen ashtu si ti.
E di qe ndonjeher njeriu nuk i beson as vetvetes ndonjeher silleni aq keq sa qe nuk mjafton nje JETE e tere per ta rregulluar ate DITE..........
Lauresa.S



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Lauresa selimi - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+shpjeguese/Mendo/6307


Vepra te ngjashme
Deshprimi i tepert
Lloji: Te tjera
Jeta...Ndonjeher te ben te ballafaqohesh me shume sfida por prap ka nje zgjidhje mbrapa teje thjesht...
babai
Lloji: Poezi personale
ESHTE NJERIU ME ZEMERMIRE QE NA PLOTESON CDO DESHIRE GJITHMONE TI ME BEN TE QESH ESHTE LUMTURI N...
Thenie
Lloji: Thenie
Kafsha eshte e rrezikshme ateher kur eshte i uritur, kurse njeriu kur eshte i ngopur. Varferia ne...
Dashuria ndaj vella...
Lloji: Ese shpjeguese
Askush nuk mund ta ndaloj dashurin tende ndaj nje personi , keshtu as dashurin time ndaj vellaut tim...
dashuria
Lloji: Ese pershkruese
- Pyetja e pare qe me lindi duke filluar kete ese:Ku ta marre motivimin? Mosha qe jam tani nuk me ...
Me mungon
Lloji: Leter
Nuk di se cka te shkruaj me perpara kam aq shum gjera brenda vetes te cilat kam nevoj ti zbras diku ...
Jeta
Lloji: Tekst pershkrues
Deri para 1 viti kam menduar se gjerat qe po kaloja ishin tr veshtira dhe qaja per gjera qe tani kur...
Shkenca dhe misteri
Lloji: Ese argumentuese bindese
Jane dy gjera shume te ndryshme nga njera-tjetra. Por ne nje fare menyre neqoftese hyn me ne brendes...

Lloji: Ese argumentuese bindese
Ne jeten e perditshme disa gjera qe na vrasin, e qe patjeter duhet t'i bejme, jo na deshira, por se ...
Duro...
Lloji: Hartim
Te rritesh nuk eshte dicka e bukur por nje gjendje qe askush nuk i ka dhene nje pershkrim ekzakt.Esh...
Mamaja ime
Lloji: Leter
E dashur mami Kjo leter eshte per ty. Perpara se te shkoj ne boten tjeter doja te te thoja shume g...
Jeta e botes sone!!
Lloji: Ese shpjeguese
-Qe nga ardhja jone ne bote, qe nga hapat e pare te jetes ndodhemi ne pozita te ndryshme, ne qdo llo...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.