Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2019-05-28 16:55:05
Shikime: 5222
Raporto

Likes: 4 Dislikes: 4

Titulli: po vijne pushimet

Lloji: Analize letrare
Tema: po vijne pushimet
Autori: Marilena Makri
Shkolla: Vasil Shanto
Klasa: 6b
Qyteti: TIRANE
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Tani ditet e ketij viti shkollor po perfundojne dhe pushimet po afrohe .Ne mendjen tone mendojme se si do ti kalojme pushimet verore dhe a do te jene te paharrueshme ne anen tjeter mendojme se si do ti kemi nxjerre notat per te cilat kemi meduar dhe lodhur aq shume gjate vitit shkollor.Pushimet verore une do ti kaloj ne Sarande . Saranda ka nje det pa kufi dhe me uje te kripur e te ngrohte . Do te eci mbi reren e nxehte dhe do te mbledh guaska ne breg te detit . Une do te notoj lehte porsi nje pulebardhe . Une do te njoh shoqe te reja dhe se bashku do te bejme kala rere . Ne do te shohim nga bregu anije dhe do tua bejme me dore NUne me familjen time do te shkojme ne restorant dhe do te hame specialitete deti . Keshtu do te doja ti kaloja pushimet verore .



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Marilena Makri - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=6868&lloji=Analize+letrare


Vepra te ngjashme
libri
Lloji: Analize letrare
nje dhom pa liber eshte si nje trup pa shpirt te lexosh liber do te thot te pasurosh trurin libri es...
libri
Lloji: Analize letrare
Çdo ditë e shfletoj Dhe diçka të re mësoj Sa herë kam lexuar Kam qenë i gëzuar Libr...
mesuesja
Lloji: Analize letrare
mesuesja ti na mesove gjerat qe si dinim na i tregove qdo mesim na i shpjegova A,B,Cne na ...
seksi me i mire i j...
Lloji: Analize letrare
i keni pare vellezerit e shoqes tuaj ndonjehere me shikim ndryshe nga thjesht nje shok. epo une po. ...
Shume gabime
Lloji: Analize letrare
Shume gabime Shume po du me shkru po mdoket se kam mu penu se ndjenat qe i kam shume jan...
Mir se vini ministr...
Lloji: Analize letrare
Mir se vini ministra ne kosove e lir 19/11/2020 mjnistrat haga tue i leshu prej burgit te...
Stop Bullizmit
Lloji: Analize letrare
Leter Botes..! A ka problem bota me ne, apo ne kemi problem me boten! Gjdo njeri i ben vetes...
Prirjet dhe aftesit...
Lloji: Analize letrare
Prirjet dhe aftesite Jane zotesi qe i kemi perfituar permes pervojes.Sa me shume te kemi aftesi ...
bleta
Lloji: Analize letrare
Bleta... Lule mbi lule nektarin duke shijuar e kerkon ushqimin per ta siguruar. Dimrin shu...
Vjeshta
Lloji: Analize letrare
Stina e vjeshtes Fillon me 23 shtator dhe mbaron me 22 dhetor nje Stine ku e nngyra e gjelber te gji...
Fama she suksesi
Lloji: Analize letrare
Fama she suksesi Jane dy fjale the ndryshme the cilat njerezit I ngaterrojne. The kesh fame nuk d...
nena
Lloji: Analize letrare
Nena fjala nene vlen sa thesari i argjent nena eshte gruaja qe te...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
12 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.