Data e postimit: 2016-12-05 14:47:44
Shikime: 4990
Likes:
1
Dislikes:
1
Titulli:
dimri
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Dimri eshte nje stin shum e bukur sepse bie bor,femiet luajn me bor etj.Ne dimer jane festat e fundvitit ne te cilen jane VITI I RI etj.Kur vie VITI I RI ne gezohemi sepse vie nje vit i mir dhe i mbar,por disa nuk gezohen prej problemeve te tura.Ne dimen ka ndrryshime sepse vishemi trash siq jan dorezat,kapuqi,shalli.jaknja etj.Per VITIN E RI ne hedhi fishekzarrebejm ndodhi etj.Per VITIN E RI nje i aferm i yn vishet si babagjysji i VITIT TE RI dhe na sjell dhurata te ndryshme.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
albion nikqi - http://sq.yourliterary.com/vepra/Analize+letrare/dimri/5443
Vepra te ngjashme
dashiria
Lloji: Analize letrare
dashuri cdo me thene ?nje pyetje e madhe me nje pergjigje shume te vogel.
une them se eshte nje ndj...
Nena
Lloji: Analize letrare
Nena eshte personi me i rendesishem ne kete bote. Ajo ka bere shume gjera per ne e ka flak boten ,dh...
Ese per nenen
Lloji: Analize letrare
Nganjehere nuk eshte e lehte te flasesh per nenen , edhe nje jete nuk do te mjaftonte per te .❤
...
Krenar si nje shqip...
Lloji: Analize letrare
Ese: Jam krenare qe jam shqipetare Ne , jemi bijte e nje legjende mijera vjecare Ndajme te njejten b...
Nderi i nje femre
Lloji: Analize letrare
Mire se erdhe femer...Se di ne c'moshe je, apo ne c'themele e ke ndertuar ti "statusin" tend, por po...
me padurim e prisja...
Lloji: Analize letrare
Se pari 1 shtatoori i 2013 .
1 shtatori i 2013 ishte dita e par e mesimit ne shkollen fillore"asim...
KUNDRINORI
Lloji: Analize letrare
Kundrinori ne sintakse perben:Objekti qe e merr veprimin e drejtperdrejt te foljes(kallzuesit te fja...
jam i vecante,, jam...
Lloji: Analize letrare
Te jesh shqipetar eshet nje privilegj i cili duhet dhe mbrojtur . Te jesh shqipetar eshte pasuria sh...
Ënderr ti jeto
Lloji: Analize letrare
Mengjes është sot!Dielli zbardhi mengjeset ,nje hije paska rënë mbi malet me deborë.Kjo natyrë...
shoqe
Lloji: Analize letrare
kam dy shoqe te ngushta, nuk ka miqesi me te madhe se kjo ....dihet se shoqeria ska fund...apo jo at...
Vendlindja ime
Lloji: Analize letrare
Vendlindja ime
kur njeher kujtova
femijrin t...
17 shkurti
Lloji: Analize letrare
Dita e qlirimit,dite gezimi,dite dhembje per te renet per liri flladii lehte i eres bie ne fytyrat t...
Emri:
joni
Email:
joni@hotmail.com
Komenti:
kot fare
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti