Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7620
Data e postimit: 2021-03-08 13:53:54
Shikime: 1614
Raporto

Likes: 3 Dislikes: 0

Titulli: Kosova nanë unike

Lloji: Analize letrare
Tema: Per kosoven
Autori: SAIDE PNISHI
Shkolla: HAJDAR DUSHI
Klasa: 8
Qyteti: ROGOVA
E-mail: fatlumpnishi@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Kosov nanë unike

Kosov nanë sa me meqme je me asnje shtet kurr ske pas problem veq kan kqyr met nxerr problem e me vra e me te ple si kasapnic a po ju pengon gjuha shqipe se jemi shqiptar veq po kqyr serbi me na zhduk ni popoull shqiptar e ka msu gjuhen serbe me gjith qef plus anglishten plus gjermanishten krejt gjut kemi qef me i dit hiq shqiptarve nuk na pengon pse neve sna shok menja kurr per keq e po hekum si ngjala ne grep ni her plej turqis 500 vjet të sundun haraqi ne gjak luft e tmerrshme me gjith ka hek poplli shqiptar luft mas lufte ka perjetu krejt sha kom lexu i pash me sy lulja e shkodres shpella e dragobis qysh kan shku nxansat ne shkoll turki i ka marr i ka qu ne turqi e ka rrit e i ka ushtru me sondu vendin e vet i vetmi ka qen skènderbeu që ska mujt me sundu popllin shqiptar si ka bo dora pun me i vra asnji shqiptar edhe ka fitu krejt qka lexova i pash me sy deshira jeme ka qen me lexu e me kuptu domethanjen e atij libri mos me harru kurr sot i kam 71 vjet si kom harru kemi msu shqip serbisht frengjishtt ne shkoll jam shku me rregull asnje dit se kam humb edhe per gjdo dit e pergaditne per gjdo land pse me ndodhin te verteta hiq se kom dit me dymbëdhjet prrill erdhen na perzuni shkau na qiti prej shpie me traktora jemi dal nimbëdhjet fëmi burrin edhe vet kur shkum ne kufi na i lypen qertifikatat e lindjes per fat i mora me veti na i lypen ku i keni qertifikatat e lindjes i ncorra iu tegovai moren e i gjujten ne kant te berllokit na than hecni per shqipni me 22 prill pa hanger pa pi se nuk dishim ku po shkojm na qun neper kampingje ftoft me u merdhi fmit qajshin lypshin me hanger diqka skishin krrgja tej na prun buk te mykta qashtu i hajshim per gjyna shqiptari ka hek shum tej kur na keshtu pa ja prek kufit asni shteti e me hek si ngjala ne grep.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     SAIDE PNISHI - http://sq.yourliterary.com/vepra/Analize+letrare/Kosova+nan%C3%AB+unike/7620


Vepra te ngjashme
Kosov unike
Lloji: Ese argumentuese
Kosov unike Nan Kosov nuk je rahat Për gjdo dit probleme ki Kjo serbia hala su ngi Sa ka pr...
Saide gashi
Lloji: Analize letrare
Saide pnishi Dëshira ime ka qen me lexu msime se i kom pas ne klas perveq atynve kom lex...
KOSOV
Lloji: Analize letrare
Kosova Ministrat haga a tej i nshu pi burgit te hages jan tu dal me faqe te bardh ne kosov ...
Mir se vini ministr...
Lloji: Analize letrare
Mir se vini ministra ne kosove e lir 19/11/2020 mjnistrat haga tue i leshu prej burgit te...
rruga e gjate
Lloji: Hartim
na eshte dashur te bejm nje rrug te gjate per te ber te arrijme deri te kjo qe e gezojme sot tek e s...
100 vjet pavarsi
Lloji: Poezi lirike
uq e Zi,kryefjala e ketij viti,vit te cilin cdo shqipetar e priti, e di un e di ti vleren e kesaj to...
Shqiponja dykrenare...
Lloji: Poezi lirike
Shqiponja Dykrenare Nuk ndërrohet kombësia Nuk shitet Shqiptaria ...
Jam Shqiptar
Lloji: Poezi lirike
Jam Shqiptar Jam Shqiptar Dhe krenarë Trim dhe Gu...
100 vjet pavaresi
Lloji: Poezi lirike
Kuq e Zi,kryefjala e ketij viti,vit te cilin cdo shqipetar e priti, e di un e di ti vleren e kesaj t...
Politika
Lloji: Poezi dramatike
O moj shqipni, ke met pa Shqipe tlargum prej venit prej ksaj qeverisje prej banditve qe te moren h...
100 vjetori i pavar...
Lloji: Poezi lirike
Kuq e Zi,kryefjala e ketij viti,vit te cilin cdo shqipetar e priti, e di un e di ti vleren e kesaj t...
Per shqiperine
Lloji: Poezi lirike
Jam i zotit dhe i beses, gjak shqiptar qe se humb shpresen, plot krenar e bujar , e themi me gjit...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
9 + 10 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.