Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2019-12-03 16:00:53
Shikime: 2443
Raporto

Likes: 3 Dislikes: 1

Titulli: Kur perballe ke natyren

Lloji: Pershkrim
Tema: Kur perballe ke natyren
Autori: E.V
Shkolla: Gjimnazi "Ibrahim Rugova"
Klasa: XII
Qyteti: Tirana
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me



A e di se si eshte te ndihesh i pafuqishem, i pashprese, i pambrojtur, i zbuluar nga cdo mburoje e mundshme, a e di si eshte te jesh vetem, te jesh aq vetem sa te kesh siper kokes vec qiellin me yjet, apo me diellin? Ah sa ia kam friken atyre yjeve, atij dielli qe dikur i shihja me endje nga dritarja, po atehere nuk e dija si ishte, nuk e imagjinoja te tille situate, gjithcka mendoja, me beso, gjithcka, vetem kete jo. Kisha marre parasysh cdo armik, ej, ke nuk pata vene perballe meje, gjithkujt i pata veshur petkun e armikut vetem natyres jo. E kisha menduar veten ne dite te veshtira, po, por ate do ta kisha bashkeudhetare, ja qe ndodhka, ndodhka qe ajo bashkeudhetarja jote te vendose per nje moment ta lere makinen tende e te ngase te veten kundrejt teje. Ska gje me te keqe,,, sepse atehere kur nje lidhje e forte keputet, atehere nje gremine e madhe hapet... Po po u hap, e pashe me syte e mi, edhe falenderoj zotin qe sot jam ketu e mund ta deftoj. Shume rane brenda duke mos mundur ta shohin me jeten ketej nga ne, nuk i dihet pastaj se ku kane shkuar, asnjehere sdo ta dime, ajo cka me siguri e dime eshte se nuk i kemi pranë, e pse???
Sepse natyra vendosi te qendroje perballe nesh. Mos ndodhte kurre me qe krijuesi ti kundervihet veperes se vet, do te ishte katastrofe....





Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     E.V - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=7020&lloji=Pershkrim


Vepra te ngjashme
Gjeimnazi me te ver...
Lloji: Pershkrim
Dikun ne nje shkoll te gjimnazit ne Kosov,nje djal zhurmagji, kishte shum mungesa te pa arsyeshme, n...
Bota ime imagjinare...
Lloji: Pershkrim
Sa here qe shtrihem ne shtratin tim te ngrohte mbyll syte dhe me ze gjumi.Pas pak minutash une shiko...
Flete ditari
Lloji: Pershkrim
...
"Gjethe Vjeshta"
Lloji: Pershkrim
Zbarkuan ne toke gjethet e kafeta, Ngadal dielli po leshon rreze te vaketa, Zogjte qiellin anemban...
Peisazh
Lloji: Pershkrim
Nje pamje e mrekullushme.Qielli i mbushurplot me re,te cilat levizin pa pushim,vijne e ikin te nervo...
hena
Lloji: Pershkrim
hena Del hena lemsh si ar, Lart bregut porsi kore, Me rreze rreth kurorre Cel buzet, ...
kushtuar kashurise ...
Lloji: Pershkrim
sot jam ulur ne shkallet dhe po mendoj cfare te shkruaj.shoh perreth oborrit dhe ne syte e mi pasqyr...
Thënie
Lloji: Pershkrim
Ambicia është gjëja më e shtrenjtë në jetë !...
nena
Lloji: Pershkrim
NJE FJALE E SHENJTE ME E MADHE NE KETE BOTE,EMRI I NENES SIME QE KURR NUK DO TA HARROJ.KJO FJALE HYJ...
Ese:Stina e vjeshte...
Lloji: Pershkrim
Për dallim nga stina e verës ne kemi hyrë në një stinë tjetër,që është stina e vjeshtës.M...
Pranvera
Lloji: Pershkrim
Zeri i hapave te pranveres prish gjumin e dimrit dhe natyren e kaplon aroma, fresika dhe levizja e h...
VJESHTA
Lloji: Pershkrim
Vjeshta...stina ku gjelberimi humb, e natyra mbulohet me ngjyre ari.Eshte stina ku pemet fillojne te...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
8 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.