E kam pyetur mijera e mijera here veten se si valle iken kjo kohe.Kur them kohe e kam fjalen per vitet.Me kujtohen shume mire ditet e femijerise,kohet kur isha fare e vogel.Por nuk kam harruar as diten e pare te shkolles.Ate dite isha e emocionuar ne kulm.Mbaj mend shume mire dhe veshjen qe kisha.Si gjithe nxenesit e tjere kisha nje perparese te zeze me jake te bardhe.Kisha mbathur kepuce te zeza me shkelqim e poshte tyre kisha nje pale corape me dantelle ne pjesen e siperme, me nje ngjyre te bardhe te hapur e te embel.Floket i kisha fare te shkurtra e nuk mund ta harroj kurrsesi se kisha nje pale syze me ngjyre te kuqe.Canten e mbaja ne cdo moment prapa shpines , e se hiqja.Dy dhembet e pare me mungonin dhe tani kur shoh foton , me vjen per te qeshur.Thjesht nuk arrij ta kuptoj faktin se si kalon koha.Koha me duket si era.Fillon te fryje ngadale e ngadale, e pastaj pas disa minutash ka raste kur fryn aq shume ere sa merr me vete dhe floket tona.Dhe koha keshtu eshte.Iken ngadale cdo ore,cdo minute,cdo sekonde e me pas kalojne muaj e vite.Kur kujtoj te shkuaren time them me vete:Ah, sikur te kthehesha dhe nje here mbrapa kur isha ne diten time te pare te shkolles,sikur vetem per pak caste.Dhe jam e sigurte se ne nje te ardhme jo shume te larget une do te pershperis perseri:Sikur te kthehem dhe nje here ne nje vajze pesembedhjete vjecare , perseri ne klase te nente.Do ta them , po do ta them kete gje se une e njoh veten time, po po e njoh.E kam pyetur dhe do ta pyes veten mijera e mijera here se si valle iken kjo kohe.Edhe pse e di se askush nuk do te me jape pergjigje..........
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Ema - http://sq.yourliterary.com/vepra/Pershkrim/Kalimi+i+viteve/419
Vepra te ngjashme
Jeta
Lloji: Pershkrim
Jeta ka shume veshtiresi. Jeta nuk eshte loje qe te tjeret te luajne me te. Shumica prej nesh gjykoj...
Ak
Lloji: Pershkrim
Akullore krem
Përbërësit: Për 4 persona: 4 të verdha vezësh, 130 g sheqer, 1/2 L qumësht, 12...
Perendimi ne bregde...
Lloji: Pershkrim
Deti per mua eshte mrekullia vete.Vetem kur e shikoj gjithcka rreth meje e harroj dhe syte e mi tre...
Shkrim autobiografi...
Lloji: Pershkrim
Une jam nje 15 vjecare.Jam e lindur ne Greqi,por kjo nuk e mohon origjinen time shqipetare.Aktualis...
love
Lloji: Pershkrim
Ai esh me shume se cdo fjale eshte engjelli mbrojtes,dielli qe me ndricon cdo mngjes,hena ime,yj...
qeni
Lloji: Pershkrim
qeni eshte kafsha ime e preferuar ai eshte kafsha me besnike e njeriut ai nuk te le ne balt dhe te ...
Kush jam une ?
Lloji: Pershkrim
Kush jam une ?
Kush jam une ,jam ajo qe dua paqen dashurin kumonikimin mes njerzve etj.
Une jam Bl...
si na ndihmon ne fa...
Lloji: Pershkrim
Ne te gjitha shoqerite dhe kulturat prinderit ju deshirojne femijeve ardhemeri te mire.Prinderit dua...
kushtuar kashurise ...
Lloji: Pershkrim
sot jam ulur ne shkallet dhe po mendoj cfare te shkruaj.shoh perreth oborrit dhe ne syte e mi pasqyr...
pershkrim
Lloji: Pershkrim
Pranvera eshte stina me e preferuar .natyra e bukur i ka ngjyrat e kuqe ,te verdhe dhe blu.Aromat e ...
perendimi
Lloji: Pershkrim
Perendimi i diellit eshte i bukur kur je afer tokes por me i bukur dhe mbreslendes eshte kur je afer...
Pranvera
Lloji: Pershkrim
E nga t’ia nisësh për të përshkruar pranverën?Nga ngjyrat e saj?Nga blu-ja e bukur e qiellit...
Emri:
Elda J. Pere
Email:
jessicamira21@yahoo.com
Komenti:
:) Koha iken e nuk kemi ca t'i bejm, keshtu qe duhet ta jetojme cdo moment qe kujtimet per ta te mos zhduken bashke me kohen. Kthimi ne kohe ka per te qene gjithmone nje deshire e madhe, por ne duhet ta bejme te tashmen po aq te bukur qe, sic the, ne nje te ardhme te afert apo te larget qofte ne te duam te kthehemi. Ta jetojme momentin sepse eshte ajo cfare vlen me shume. Me pelqen shume eseja, me nje mesazh kuptimplote. :) Nice Ema!! :D