Data e postimit: 2021-01-21 20:39:41
Shikime: 3482
|
|
Likes:
7
Dislikes:
2
Titulli:
Ekstaze Pranverore
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Erdhi pranvera.Ne fytyrat e te gjitheve vihet re nje gezim.Ne zemrat tona ngrihet nje ngrohtesi dhe nje siguri.Pranvera e ben jeten e gjallesave me te bukur , me me shume deshire per te buzeqeshur.
Dallendyshet erdhen.Shpirti eshte ne shkallen me te larten te entuziazmit te mundshem.Ne brendesi te shpirtit nga hovi i shpejt duket sikur perqafohemi me qiellin dhe puthemi me diellin.Nga gezimi na duket sikur dridhemi koke e kembe.
Bilbilet me zerin e tyre triumfojne nga zogjte e tjere.Duket sikur teksti i kengeve te tyre eshte shkruar ne gjembat e trendafilave.Kenga e tyre eshte kumbuese,pa fre eshte si kenga e Orfejit ne telat e lyres.
Vesa e mengjesit shkelqen. Pikat e saj duken pika te argjenta ku pasqyrohet jeta teheqese si ne endrra apo si ne vizatim. Shperrthimi i agimit ben te duket sikur rrezet e arta rreshqasin ne cdo fije bari.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Greta - http://sq.yourliterary.com/vepra/Pershkrim/Ekstaze+Pranverore/7531
Vepra te ngjashme
Kusherinte e mi
Lloji: Pershkrim
Kusherinjte e mi
Une kam shume kusherinj por ata me te afermit jane 5
Ergi,Medina,Erva,Ajla dhe Ti...
|
Vjeshta stina e zja...
Lloji: Pershkrim
o vjeshte e arte o stine e zjarrte!nuk me besohet qe sot stina e vjeshtes me kishte ardhur per vizit...
|
Eurovisioni 2015
Lloji: Pershkrim
Nuk ishte vendi i duhur qe ne do te na pelqente te zinim ne Eurovision por gjithsesi,Elhaida Dani nj...
|
Jeta
Lloji: Pershkrim
Eh... Jeta! Jeta esht shum e shkurter. Ta jetojme ate sa jemi dhe ta shijojme deri ne fund. Duke par...
|
Thënie
Lloji: Pershkrim
Shtëpia sado e ngrohtë që është,pa antarët e familjes është e ftohtë ...
|
Nate ne bregdet
Lloji: Pershkrim
Pas nje perendimi te bukur e te qete pas ujrave vezullues dhe te mrekullueshem fillon nje heshtje e ...
|
Ak
Lloji: Pershkrim
Akullore krem
Përbërësit: Për 4 persona: 4 të verdha vezësh, 130 g sheqer, 1/2 L qumësht, 12...
|
Kujdes derrasa esht...
Lloji: Pershkrim
E ulur ne copezen e nje toke shkruaj: “E lodhur, e heshtur, me pesimizmin me te madh; Te gjitha ke...
|
Pranvera
Lloji: Pershkrim
Zeri i hapave te pranveres prish gjumin e dimrit dhe natyren e kaplon aroma, fresika dhe levizja e h...
|
Mjerimi
Lloji: Pershkrim
Mjerimi
I MJERE AI QE LIND NE VARFERI
S'KA ME NGRENE E S'KA ME PI,
S'ka nje shtepi permbi koke
S...
|
|
izabela pasquali s...
Lloji: Pershkrim
isa tdsh e ka kuptimin isa te dua shume ndersa isa tkm ka te njejtin kuptim por vetem se eshte ne sp...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|