Sot dikush me beri moral. O Zot!
Si dreqin guxoi ta bente kur ai vete si numeron dot gabimet qe ben?!
Nejse, u harrua kjo... Takoj nje tip tjetr, me sakte ndeshem ne rruge dhe i nisa nje buzeqeshje. Ai kaloi pa me pare fare duke me shperfillur. Si dreqin guxoi ta bente kur une kam kaluar caste te bukura me te?! A mos kisha ngaterruar gje person apo ai tipi kishte zene gur ne zemer qe mos ta ndjente per askend?! Nejse, nejse, kaloi dhe kjo.
Ooo, u takova me nje shoqe shkolle te shkelqyer ne mesime. E pyeta thjesht "Si je?" Dhe mora nje pergjigje te tille: O Zot! Se di si do ja bej. Kam shume per te mesuar, do filloj te mesoj kete, pastaj ate. Ej e dije qe ke marre 5 ne provim? Ok! Iu largova pak me stil, sepse gjeja qe kishte me shume rendesi ishin notat dhe liket dhe nuk kishte pune tjeter. Por une nuk u pershtata.
S`me kane terhequr ndonjehere keto femrat qe te mbysin ne moral se per vete jane..... lere fare
Ndoshta e teprova pak te fjala e parafundit por e dua nje dicka te tille.
Nese me vjen te qesh me te madhene nje ambient ku sipas tyre s lejohet:
DO T JA BEJ DO T JA BEJ! sEPSE ASHTU DUA.
Mund te gaboj se njerez jemi. Nuk duhet ta ngresh tonin e zerit kur nuk duhet.
Dhe nuk me intereson se cfare thone njerezit per mua. Njerezit gjihmone do te flasin keq per ty, cfare do te besh ti.
I dua njerezit te sinqerte, te dashur. Keto njerez mund ti perqafosh... dhe te jesh i pabese eshte veprimi me i ulet qe mund te beje njeriu ne jete!
Nuk jam aspak e keqe, jam e sinqerte, ndoshta ky qe them une quhet sinqeritet i tepruar, sepse dhe mund t`i lendoj njerezit, por me mire te lendohen te tjeret me te verteten e tyre te hidhur se sa une ne mendjen time.
Si njeri me gabime te shumta jam, kam vendosur t`i fal gabimet e mia dhe te njerezve.
Dhe dicka tjeter:
Per hir te Zotit tend:
DURO apo VRIT PARA SE TE TE VRASIN?
Te duroj apo te vras?!
Sigurisht qe duhet te duroj. Ndonjehere jam person si gjithe te tjeret, por shpeshhere jam unike! Nuk e them per mburrje jo, por me pelqen qe cdo njeri te jete unik ne llojin e tij.
Gabimet jane pjese te jetes.
JI UNIK NE LLOJIN TEND LERE CFARE TE THONE TE TJERET SEPSE TI E DI SE CDO NJERI NDONJEHERE FLET KEQ PER TY!
Per cdo paqartesi me thoni.
Faleminderit per vemendjen dhe kohen tuaj!
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
NEW YORK
Lloji: Ese argumentuese bindese
NEW YORK...
Te gjithe mendojne se New York-u eshte nje shtet fantastik, I paster e plot drite, por ...
shoqja ime
Lloji: Ese argumentuese bindese
Une kam nje shoqe shume te mire,por familja ime nuk e pelqen aspak ate.Ato nuk e njohin fare ate,pr...
KOHA-PAS...APO PARA...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Vjen nje kohe kur gjithecka te duket e kote,bosh.Perse valle?!Eshte e pamundur qe ne jete,te pakten ...
Ne fluturim e siper...
Lloji: Ese argumentuese bindese
GJAKMARRJA
Nje pellumb I bardhe fluturon ne qiellin me ngjyren e syve te sapo-qare, te vuajtur deri...
Pse kafshet shtepia...
Lloji: Ese argumentuese bindese
une mendoj se kafshet shtepiake jane te rendesishme per njerezimin perndryshe nuk do ta kishin emrin...
Qielli i fshehur
Lloji: Ese argumentuese bindese
Po ecja ne rere dhe ne nje nga sheminjte e vegjel buze detit ishte ulur nje vajze bjonde me syte blu...
Me beso te lutem
Lloji: Ese argumentuese bindese
Nje dite po bisedoja me mamin rreth shkolles.po i thoja asaj se jam me e mira ne klase.por keto fjal...
Sekreti i Rendit
Lloji: Ese argumentuese bindese
Une jam Rendi nje djale posesiv dhe vizionar per jeten e shthurur seksuale.Por gjerat filluan te ndr...
besa e shqiptarit
Lloji: Ese argumentuese bindese
vepera ime duhet te jet per besen e shqiptarit se si shfaqet ajo te ne.dhe a esht ajo nje kontrat e ...
E verteta e ka forc...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Jetojme ne nje bote ku asgje nuk eshte ashtu sic duhet . Ne nje bote ku te gjithe preferojme se pari...
pse paqe dhe jo luf...
Lloji: Ese argumentuese bindese
une gjithmone i beja pyetje vetes pse paqe dhe jo lufte. por nje dite e
kuptova pse paqe sepse paqa...
karjesi dentar
Lloji: Ese argumentuese bindese
permbajtja dhe estetika e dhembit eshte e rendesishme per te gezuar nje shendet te plote dhe per nje...
Komentet e fundit!
Emri:
Emily Alexander
Email:
Emily2013@gmail.com
Komenti:
Jam shume dakort me ty. Disa njerz thjesht nuk e dine kur te ndalojne dhe nuk e kuptojne se po lendojne te tjeret. I FEEL U