Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 5880
Data e postimit: 2017-06-11 18:00:30
Shikime: 10654
Raporto

Likes: 8 Dislikes: 0

Titulli: mos u dorezo

Lloji: Ese argumentuese bindese
Tema: f
Autori: ela
Shkolla: 28 nentori
Klasa: 6b
Qyteti: tirane
E-mail: eda.eda@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

jeta na perball me shume sfida. sfidat jane te pafundme. here fitojme e here humbim. gjendemi para sfides sone dhe gjeja qe na vjen ne mendje eshte dorezimi. te dorezohesh eshte dicka shume e lehte mendojme ne ,por sa e rende eshte ne te vertete per ne dhe per te tjeret. ndonjehere dorezimi yne eshte si ajo vorbulla qe nuk na kap vetem ne por edhe njerezit tane te dashur. prandaj mos u dorezoni. vazhdoni me koken lart. shume njerez kane pasur endrrat e tyre po jane dorezuar sepse kane frike te vazhdojne para sepse rrezikojne. e pranoj se shpesh here nga sfidat e jetes jam rrezuar edhe une,por nga rrezimi kam pare se jam ngritur me shume heren tjeter dhe kam mesuar se po nuk pate josuksesin ne fillim, domosdoshmerisht nuk ke sukses. prandaj dua tju them te gjitheve se nese rrezohen nje here nuk do te thote se nuk do te ngrihen me. perkundrazi do te behen me te forte.............



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     ela - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese+bindese/mos+u+dorezo/5880


Vepra te ngjashme
Ese
Lloji: Ese argumentuese
Prinderit jane gjeja me e vyer per nje njeri. Sepse ato jane personat e pare qe na duan neve te mir...
Jo duke degjuar te ...
Lloji: Ese filozofike
Shume njerez,shume femije paragjykohen nga te tjeret.Dhe shpeshhere ata qe i degjojne dhe i besojne....
Pabarazia
Lloji: Ese argumentuese
Kjo jete eshte shume e cuditshme,shume e pakuptueshme le te themi. Ndonjehere tregohet shume e padr...
Pabarazia
Lloji: Ese argumentuese
Kjo jete eshte shume e cuditshme,shume e pakuptueshme le te themi. Ndonjehere tregohet shume e padr...
ceshte e bukura
Lloji: Ese argumentuese
ceshte e bukura Per shume njerez jeta reale eshte dicka monotone, e perseritshme, e merzitshme.. aj...
Nuk behet kush i pa...
Lloji: Ese vleresuese
Ka mjaft shprehje,por disa qe kane lene gjurme po permenden dhe sot.Jane ata shprehje qe jane perdo...
Jeta e dyfishte
Lloji: Ese argumentuese bindese
Ditet e sotme njerezit shohin foto dhe video skanaloze te te famshmeve.Cdokush do te dije me shume r...
Miqesia
Lloji: Ese argumentuese bindese
Qe me lindjen e njeriut ka lindur dhe nevoja te mos jete vetem.Per te mbijetuar atij I duhej te qend...
Frika nga vetmia
Lloji: Ese argumentuese
Te jesh vetem eshte frika me e madhe.Te jesh vetem do te thote te mos kesh dashurine e askujt.Te jes...
Vdekja eshte vdekja...
Lloji: Ese argumentuese
Vdekja eshte ajo qe na tremb me shume, me shume se cdo gje ne kete jete. Kujt I trembemi me shume...
"Trembem par a se t...
Lloji: Ese shpjeguese
shpeshhere jeta na ve para situatave te ndryshme te cilave duhet t'i japim nje zgjidhje por jo gjith...
Dhimbja dhe lumturi...
Lloji: Ese argumentuese
Jeta eshte e ndryshme per te gjithsecilin,ku gjithsecili duhet tta jetoje ate ne menyren e tij.Ama j...


Komentet e fundit!

Emri: vito
Email: vitorededaj221@gmail.com
Komenti: 👏👏👏👏👏
  Pergjigju

Emri: vito
Email: vitorededaj221@gmail.com
Komenti: nese fiton si i behet
  Pergjigju
Emri: NIIL B
Email: NILIB@gmail.com
Komenti: jeta eshte e bukur ....... SMILEEEEE


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.