Data e postimit: 2020-04-17 07:13:54
Shikime: 2766
|
|
Likes:
1
Dislikes:
1
Titulli:
nje pushim i padeshirueshem
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Po filloj qe te flas per kete pandemi sepse jam merzitur vetem ne shtepi duke ndenjur ,me ka marr malli shum per shkollen per shoket dhe shoqet e mia .
shpresoj qe te jenin te gjith mire me shendet,po filloj te tregoj nje ngjarje e cila lidhet me familjen time,nje muaj para se te na prekte kjo pandemi gjyshja ime nderroi jet,sepse kishte probleme me zemer ,tani une po foli vet me vete dhe po thom ;i falenderohem zotit i cili e morri me vete gjyshen ,qe ajo te mos merzitej me shum per keto gjera koti,un po ilutem zotit qe sa me shpejt te perfundoj kjo pandemi e cila nuk e ka prekur vetem Kosoven por te gjith globin.
Gjithmon kam thene pse Kosova ka qen nje nder vendet e cila kur eshte prekur me disa sende ka vuajtur shume si pershembull;tani me kete pandemi po vuajn ata te cilet skan te ardhura ekonomike ose me shkurt te varferit ndersa kuvendi i Kosoves mundohet qe te shkoj ne zgjedhje te bejn mardhenie politike ndersa populli eshte ne nje gjendje mjaft delikate .
Une kam nje thirrje per ata politikan:JU LUTEM LERINI KETO GJERA PASI TE PERFUNDON KJO PANDEMI MERRUNI ME POPULLIN I CILI PER NJE GJE MUND TE VUAJ I GJITJI po ashtu kam edhe nje thirrje per te gjith rrini sa me shum brenda pastroni duart me sapun nese dilni vendosni dorza dhe maken mbrojtes KENI KUJDES ME VETEN MOS DILNI PA ARSYE SEPSE NJE E DALME MUND TE NA KUSHTON ME JET KSHTU QE ME MIR TE RRIM BRENDA DHE TE MOS DALIM
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Argjira Ajeti - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=7199&lloji=Ese+argumentuese
Vepra te ngjashme
mbrojtja e mjedisit
Lloji: Ese argumentuese
Ambienti është ai në të cilin njeriu zhvillon veprimtarinë e tij jetësore dhe pa të, ai nuk d...
|
dhuna ndaj gruas
Lloji: Ese argumentuese
dhuna ndaj gruas permban imformacione me te duhura qe ne na interesojne .Permban statistikat e duhur...
|
Situata me COVID-19...
Lloji: Ese argumentuese
Prej javesh na ka pushtuar erresira!!
Erresire e dendur ne sheshe ,rruget dhe qytetet tona !Gjithck...
|
Nese ekziston mreku...
Lloji: Ese argumentuese
Uji eshte burimi i jetes ton.Ai edshte i domesdoshom per te gjith format e jetes ton.Pa te jeta esh...
|
Jeta esht i vetmi l...
Lloji: Ese argumentuese
Jeta sado e komplikuar qe esht prap duhet jetuar dhe perballuar me sfidat e saj.Udhetimi i jetes edh...
|
Ankthi i nje endrre...
Lloji: Ese argumentuese
Ju faleminderit qe na krijoni mundesine qe te shkruajme ato ngjarje pesha e ndodhjes se te cilave re...
|
liria
Lloji: Ese argumentuese
Liria eshte fjala qe perkufizon kete ndjenje qe buron thelle nga zemra e qdo njeriu.Eshte ajo ndjenj...
|
dhuna ne sport
Lloji: Ese argumentuese
Dhuna ne sport perben ne ditet e sotme nje broblem shoqeror me te cilin duhen te perballen instituci...
|
Spitalet ne Shqiper...
Lloji: Ese argumentuese
Ne vendin tone problemet e sherbimit shendetesor jane nga me te ndryshme .Keto probleme jane bere si...
|
Bullizmi
Lloji: Ese argumentuese
Mendoni se bullizmi esht nje gje e mire?Uneendoj te kunderten e kesaj.Bullizmi eshte tmerri vete.Per...
|
Po të isha arkitek...
Lloji: Ese argumentuese
Unë po te isha arkitekt së pari do ti kisha ndërtuar disa shtëpi për të varfërit do ti kisha ...
|
te gabosh eshte nje...
Lloji: Ese argumentuese
Me fal nuk e perseris me, me fal se nuk isha ne gjendje te mir kur gabova i kemi degjuar shum here k...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|