Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2022-04-17 14:07:43
Shikime: 4239
Raporto

Likes: 11 Dislikes: 4

Titulli: Mbrojtja e mjedisit.

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Mjedisi
Autori: Enada Methasani
Shkolla: Shkolla 9 vjecare xhorxh soros
Klasa: KlasaVIII
Qyteti: Rrogozhine
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Kur flasim per natyren,nje mike te vlere per njerezimin,duhet te permendim dhe rendisim gjithmone te mirat qe na jep ajo ne formen me te mire per ekzistencen e jetes ne planet.Ne kurre ama nuk rendisim shkaqet apo pasojat qe kryejme ne te mire te vetes por ne dem te mjedisit qe na rrethon dhe duke ditur keshtu qe kjo e drejte eshte dem jo vetem per te por edhe per ne.Demtimi i natyres sjell negativitet per te ardhmen e jetes sone dhe prandaj synimi i gjithckaje eshte reflektimi per te ndrequr gabimet qe kemi bere dhe per te rregulluar njekohesisht ecurine e vazhdimesise jetesore.Keshtu pra natyra eshte shenjetore e jetes,bukuri dhe begati qe na e ka dhuruar universi per te jetuar si burim paresor i gjithckaje.Mbrojtja e saj eshte thesar i ruajtjes se mirqenies sone dhe vete roles.Ka shume menyra per kujdesin apo mbrojtjen e nenes natyre por paresorja eshte ndergjegjesimi per te mbrojtur ate jete qe na rrethon e perfaqeson.Ne e kemi shume prane zgjedhjen neqoftese tregojme pak interes per ta zhvilluar ate.Se bashku mund te realizojme shnderrimin e botes ne nje planet ku metevertet jeta jetohet si mireqenie..!



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Enada Methasani - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Mbrojtja+e+mjedisit./7924


Vepra te ngjashme
Te rrosh a te mos r...
Lloji: Ese argumentuese
E jeta nese mund ta quaj jete , nese mund ta quaj vend per te jetuar ket pjese bote, ku une bej pj...
Bota në të cilën...
Lloji: Ese argumentuese
Po te fillosh dhe te shenosh per boten se ku jetojm sot ska te ndalur,nje bot me fatkeqsi lumturi me...
Paqe
Lloji: Ese argumentuese
Sa e bukur është paqja!Nëse ka paqe do të thotë që në botë të gjithë e duan të mirën e n...
bota e femijeve dhe...
Lloji: Ese argumentuese
Nëse jetën do ta shihnim si një univers padyshim Dielli do të ishte fëmijëria. Nëse jeta do t...
Kosova
Lloji: Ese argumentuese
KOSOVA EDHE PSE NJë SHTET I VOGEL,KA VUAJTUR E KA PERJETUAR LUFTRA SHUME TE MEDHA.VITI 2008 PER KOS...
Adoleshentet dhe te...
Lloji: Ese argumentuese
Te dashur mami dhe babi , Une qe me perpara ju kam kerkuar qe te me blinit nje celular , por tan...
si te jetoj
Lloji: Ese argumentuese
Si te jetoj pa zerin e nenes.. si mund te shikoj fotografin e babit tim kur nuk e kam pran.. ahhh......
ne kruje
Lloji: Ese argumentuese
“Nje kale pa kalores” Ne muzgun e nje dite vjeshte Kruja po festonte. Po festonte fitoren kund...
komuniteti
Lloji: Ese argumentuese
cdo dite takojme njerez te ndryshem qe kane nevoje per ndihmen tone.te moshuarit,te pastrehet si dhe...
Shkarkimi i këngë...
Lloji: Ese argumentuese
Ne të gjithë jemi prezent kur një shoku jonë, ose vetë ne shkarkojmë këngë nga interneti. Po...
Bota Sot
Lloji: Ese argumentuese
q ndodhi me keto fytytra qe me pare ishin entuziaze me hare plot shkelqim e gezim.Cila eshte arsyej...
Thënie të mencura
Lloji: Ese argumentuese
Burrëri është ta mbrojmë atdheun ! Ai që duron ,cdo herë fiton ! ...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.